تو ساغرعشقی بال و پر عشقی....

صدای موزیک توی مغزم اول صبح این اهنگ آرون افشار بود

جانم باش....

چقدرم امروز صبح تو باشگاه رقصیدم من:))))))‌

ساقی میگی ساقیتو عوض کردی؟؟ خخخخ

نخورده مستم باو 

امروز یه ست ارتشی  پوشیده بودم برا بار اول

بعد مربی میگه چقدر بانمک شدی امروز چقدر بهت میاد 

برم منم بخرم ست کنیم:))))

میگه شکم اوردی یکم 

میگم اره چون شیرینی میخورم زیاد

تازه دیشب دونات خوردم و کلوچه فومن:(((((((((((

اینااز استرسه 

یکم شرایطم متعادل بشه حل میشه تغذیه ام

تمرینهام انجام دادم و اضافه هم یکم حرکاتی زدم که تستی بود 

باید به منزل سروسامان بدم اجی شب میاد احتمالا بچهای داداش هم همراش بیان

ناهار اونجاست

منم که از دیروزمیگو پلو دارم 

و ناهار نمیخوام درست کنم 

اون استاد نازی وقت نداشت و گفته باید بری تو نوبت

نازی زنگ زد گفت نگرانتم خیلی زیاد 

گفتم نباش من از پس خودم برمیام

دلم یه لاک جدید میخواد عصری رفتم بیرون بخرم حتما

خداروشکر مودم از دیروز مشکلی نداشته و بااین ادابتور جدیده هیچ نوسانی نداشته 

پس مشکل از ادابتورش بوده و بس

لپتاپم فعلا اوکیه 

من پاشم برم که کلی کار دارم 

---------

خونه رو اساسا تمیز کردم بخاری رو وصل کردم

وتستش کردم 

و بعدم کلی بساب و بشور و بروب کردم

و سرویسم حسابی ضدعفونی کردم

و راه پله رو بعد ۹۰ وبوقی شستم 

و تو ظرفهای جدید ناهار خوردم

و البته قبلشم دوش گرفتم و بعدش رفتم خوابیدم 

خوابیدم با موهای خیس یکی از بهترین کارای دنیاست

الانم مرغم رو گذاشتم ابپز بشه که ساندویچ مرغ درست کنم بچها عاشقشنن برای شام با سمبوسه و سیب زمینی تنوری

دونوع چایی دم کردم 

چایی سبز و چایی لاهیجان

اسم شمال میاد یاد امیر میفتم :)

دوسه روز ازش بی خبرم وقتی من جواب نمیدم یعنی میخوام تنها باشم

و اون احترام میذاره بهم 

من بشینم یکم بخونم و برم بیرون نون بگیرم

 

 

 

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان