خوابم میاد:)

نمیدونم دکمه هشیاری ما بعد خواب کجاست؟

من امروز به شدت خوابم میاد با وجود اینکه دیشب ساعت 1 خوابیدم و 8 هم بیدارشدم

اما در خواب وبیداری به سر میبرم

همیشه بعد تمرینات تنفسی من سرحال میشم

الانم سرحالم ولی یه جورایی مغزم خوابه

شاید بخاطر پریودی هم هست،

راستش باید بگم این سری یکی از آروم ترین و بهترین پریودی هام رو دارم تجربه میکنم

نه دردی نه هیچی امیدوارم همینطوری خوب پیش بره

فکر میکنم بخاطر ارتباط خوب با خودمه.

من قبلا یعنی تا همین 5 سال پیشا پریودی آرومی رو تجربه میکردم

هم نظر جسمی هم روحی

اما بعدش نه از نظر روحی بدجور بهم میریزم.

امروز میخوام دونه هل  وانبه بکارم. قبلا تجربه کاشت انبه رو دارم

و خیلی خوب رشد کرد اما بعد گرما زده شد و مرد

این سری دیگه تو خونه خودمم امیدوارم دوام بیاره:)

دیروز استوری مهسا رو میدیدم برا استاد زبان فرستادم اسکرینشو

میگم ببین رایتینگ فارسی ایشون و رایتینگ انگلیسی من در یک حده:)

هردو کلاس اولیم:) مهسا خوب تازه کلاس اولش تموم شده هنوز بعضی واژه ها رو نمیدونه

اما بااعتماد به نفس کامل مینویسه و استوری میذاره بیشتر اوقات هم گرامرش اشتباهه تا املا.

بعد استاد میگه نخیر رایتینگ تو خیلی بهتره از ایشونه بااینکه خیلی کیوته.

چند شبه پشت سر هم خواب مرحوم رو میبینم

تنها تفاوتی که با قبل داره اینه که صبح بااسترس بیدار نمیشم!

قبلا هروقت خوابشو میدیدم عین کابوس از خواب بیدار میشم با حال بد

نمیدونم چقد طول میکشه تا آدمها از حافظمون پاک بشن؟

بچها کسی تجربه ای از پاکسازی چاکراهها داره؟

میخوام یه دوره شرکت کنم پاکسازی چاکراه اما خوب نمیدونم واقعا موثر هست یا تلقین بیشتر؟

موجا ... ۶ خوشم اومد :)
بهی ستوده

موجا فکر کنم خودش در مورد شخصیت شناسی استاد پیری همین جا نوشته بودی

ایشون پیشنهاد هیپنوتیزم رو میده برای فراموشی شخص

میگه اگر بیشتر از شش ماه گذشت و فراموش نکردی 

اون رابطه نا سالم بوده

اره عزیزم من خودم این تکنیک رو پیاده کردم و برا همین حالم بهتر شد
و به پذیرش رسیدم و دور از ماجرا ایستادم و دیدم به صلاحم نبوده واقعا
اما فکر میکنم اینکه الان هنوزم بهش فکرمیکنم یا خوابش میبینم بخاطر پریودی
و من معتقدم عشق هورمون  اینم جز پی ام اس هست که ادم یاد پارتنرش میفته و اون تخمک برای افتادن مقاومت میکنه:))))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان