خورشت قیمه!

امروز تصمیم گرفتم لگ دی باشه

هرچند پاهام ضعیف شدن بعد یک ماه و اندی تمرین نکردن قدرتشون کمتر شده

ولی تمرین خوبی بود برای برنامه جدید 

همه حرکات هم معمولا جدید بود و کلا اولین بار بود انجام میدادم 

هرچی توی بدنسازی پیشرفت میکنی حرکات تغییر میکنن 

صبح یکم کدورت بین من و میم پیش اومد 

سعی میکنه زنگ بزنه صبحها عین روزهای گذشته 

من ولی هم پی ام اس هستم

هم اینکه احساس میکنم یه شکافی بینمون افتاده که به این زودی پر نمیشه

درست نمیشه

منم انرژی لازم رو برای درست کردنش ندارم فعلا

یه بحث کوچیکی پیش اومد سر بداخلاقی اول صبحی من 

منم بهش توضیح دادم که این روزها ازم انتظار حال خوب نداشته باش

اگر میتونی خودت حالمو خوب کن والا 

بینمون یه سکوتی برقرار شد تا من برگشتم و ظهر خودش چندباری تماس گرفت وطولانی صحبت کردیم

حرفاش منطقی ولی خوب یه جاهایی عین خانوادم احساس فشار میکنم از سمت میم

اکثر اوقات برای تصمیمات طرف خانوادم هست!عین بابا بزرگها

هروقتیم سیگار میکشم ناراحت میشه که چه خبره زیاد میکشی بس دیگه.

مریم میگه بیا بریم اتریش داداشش داره از امریکا میاد اونجا کنفرانس داره 

بخشی از هزینه های اقامتمونم ایشون پرداخت میکنن

ولی من مخالف این موضوعم اونم منی که سالهاست مستقلم فقط رو خودم و جیب خودم حساب میکنم

برم برگردم اهداف مالیم میره هوا برای امسال

میم اصرار داره نه برو یه تجربه است 

یه جورایی هم اصرار میکنه به رفتنم به این سفر 

ولی خوب من کلا ترجیحم اینه چهار قدم جلوترم رو ببینم بعد کاری رو انجام بدم

بعدم اگر قرار تجربه ای کنم که بار مالی داره ترجیحم باز اینکه هزینه مالیش کمرشکن نباشه!

رفتم باشگاه با یه اعصاب خرد ولی تمرینم رو انجام دادم

امروز فقط تااینجا یه نخ سیگار کشیدم

تصمیم گرفتم برای ناهار فردا خورشت قیمه درست کنم

و الان دست به کارشدم و خورشت رو بار گذاشتم 

میخوام یکم از تنبلی و اشپزی نکردن این مدت کم کنم

کارای شرکت خیلی کسل کننده ولی پیش میره

و احتمالا حجم کارهام فردا زیاد بشه

امشب قرار با سیم سیم اینا بریم پیاده روی فعلا هوای شب بد نیس

گفتن تو نرو که شبها باهم بریم منم که رو ساعت و نظم حساسم گفتم اگر ساعت مشخصی نباشه هرشب

من کنسل میکنم.

برا تولد اقای میم هم ایشون از بین پیشنهادات بنده عینک رو انتخاب کردن

همچنان تصمیم دارم یه تولد براش بگیرم ولی کاپلی یا سینگلیش رو نمیدونم! باید مزه دهنش ببینم چطوری

اگر قرار کلا کات بشیم هم دوست دارم خاطره خوبی براش باشه این تولد.

 

 

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
آسمان آبی

اولش هرچی لگ دی رو میخوندم نمیفهمیدم چی به چیه تا اینکه متن رو ادامه دادم تازه فهمیدم چی بود :)

 

+ خوبه که دوستی داری که باهاش میری قدم بزنی. سعی کن باهاش فیکس کنی و روتین بشه.

دیگه من عادت کردم میگم لگ دی

من معمولا هرروز و به تنهایی میرم قدم میزنم 
و پیاده روی میکنم 
معمولا تجربه به من ثابت کرده که تو زندگی و تو هیچ روتینی کسی رو دخالت ندم بهتره 
چه دوستم باشه چه نباشه به هرحال من طبق عادت میرم پیاده روی. 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان