بزن بریم

داداش سومی زنگ زد فکر میکرد رفتم خونه دیروز

چون اخرین باری که غروب باهم حرف زدیم گفت حتما با داداش برو خونه و منم قبول کردم

بعد دیدم در توانم نیست برم

داداش کوچیکه هی زنگ میزنه هر یکساعت خوبی؟

میبینم این نگرانی اصلا برا اونا خوب نیست

بهتر اجازه بدم ازم مراقبت کنن پیششون باشم خیالشون راحت تره

خودمم دلتنگم

اینطوری بود که ساک سفر بستم که داداش غروب بیاد دنبالم

برا ناهار دمپختک درست کردم با عصاره قلم

و بعدم جارو برقی کشیدم و اشپزخونه رو مرتب کردم

لباسهامم اماده کردم و کتابهایی که باید ببرم

کل امروز از ظهر که بیدار شدم تاهمین الان دارم با مشاورم حرف میزنم

ویس میفرسته من گوش میدم و بعد میریم سراغ سوال بعدی

یه کش لاستیکی هست تو روحم که منو میبره به گذشته و نمیذاره توی حال زندگی کنم

دارم سعیمو میکنم واقعا همشم فکر میکنم زمان میبره.

اما خوب که فکر میکنم نیازی نیس زمان بذارم کافی دوساعت اگاهانه فکر کنم

انگار موندن توی این وضعیت خودش شیرین برا روحم که ارتباطش با گذشته قطع نشه

چقد که من توی این مددت تقلا کردم

باید نتیجه بگیرم این حق منه

------------

 

درخصوص طالبان و افغانستان خیلی ناراحتم

و اون چیزی که خیلی آزار دهنده است و منو ناراحت میکنه فقط دختران وزنان اونجاست والا غیر

یه قصه ای بود مال قدیم تو بندر

یه خاله قزی بود که هیچ کس حاضر نبود باهاش ازدواج کنه

بسکه فضول و دعوایی بود و سرش تو زندگی این و اون

اما واما یه روزی اومد یه خاستگاری اومد واسه خاله قزی

 کوچه به کوچه و محله به محله بندر ازش بد گفتن که خاله قزی اله و بله

و... در نهایت

یه شب میاد دم خونه امیرو اینا

که ما اومدیم واسه اخرین نفر از شوما تحقیق کنیم خاله قزی روبسونیم یا نسونیم

بابای امیرو  که مرد جا افتاده ای بوده

میاد از خاله ایقدی تعریف میکنه که امیرو که پشت در بوده میزنه تو سر خوش

که ای چرا این بابا سی مو نگرفت خاله قزی رو ایقدی که خاله قزی خوبه

حالا قضیه تعریف از طالبان در تریبون های کشورمون و موضوع مولاناهای اهل تسنن

همینه! چقدی که طالبان خوبه ادم میگه کاش بیاد اینجا!!!

یه تیکه هاییش رو بوشهری گفتم.

وگرنه موضوع امریکا در قبال افغانستان رو برای یک بارم که شده قبول دارم

چرا باید امریکا تاوان اسلام خواهی و بی غیرتی مردان افغان رو بده؟

این وتوقع زیادی زیادی تو تک تک خونه های افغان اسلحه بود اما 100 تا شهید هم ندادن

حاضر نشدن از ناموس و خاکشون دفاع کنن 20 سال امریکا بهشون اموزش نطامی داد

اما غیرت و تعصب بر وطن و وطن خواهی چیزی نیست که اموزش پذیر باشه

و دنیا و کشورهای دیگه نمیتونه برای افغانستان کشوری که از اسلحه و تجهیزات وقدرتش فقط در جهت سرکوب زنان و دخترانش

استفاده میکنه کاری کنه!!!

و این یه نتیجه هم داره ما نمیتونم از کسی جز خودمون کمک بخوایم دست هرکس باید روی زانوی خودش باشه

یه حرفی چندوقت دوستی زد گفت کار کن پول دربیار برا پشتت دیوار بخر! هیچ کس این زمونه نمیتونه پشتت باشه جز خودت!

در مورد ملتها هم همینه!

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
بهی ستوده

خداروشکر که داری میری خونه

امیدوارم خوش بگذره کنار خانواده

 

اون کش رو همه ما داریم

و اینکه من هر وقت میخواد گذشته فعال بشه

سر خودم را گرم میکنم و یادم میره

مرسی عزیزم
خیلی کار درستی میکنی دقیقا راهش همینه بهی
فرار از اون فکر یااینکه آگاهیتو بیاری بالا با خودت چونه بزنی حرف بزنی منطقی

ناشناس

توهم مث من همش خودتو سرکوب می کنی...

چطوریییی خوبی‌؟

منم واسه زنانش خیلی ناراحتم ولییی امیدوارم آمریکا زنا رو برداره با خودش ببره

مرسی دوست ناشناس سعی میکنم خوب باشم
هیچ کشوری حتی دوست وهمسایه تاریخ ثابت کرده محض رضای خدا موش نمیگیره!

Divine Girl

من بودم نمی دونم چرا ناشناس اومده :/

بعد من داشتم تو ذهنم می گفتم این نوع نوشتن و بیانش شبیه الی
چرا خوب ناشناس گذاشته
الان باید به حس ششم و هوشم باریکلا بگم :))))
برا تست اینکه این حسم درسته و ....یه راه دیگه هم بود برات خصوصی میگمش :)

Divine Girl

باریکلااااا موجا

من عاشق حرفای خصوصیم، اصلا الان فقط به حرف نیاز دارم

:)))))))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان