فال اینجانب

اصن یه حال هیجان انگیزیم

نمیدونم شما تجربه فال و دعا دارید؟

من نه

نه تجربه فال دارم نه تجربه دعا و...

فقطم برای معجزه زندگیم و مسائل سخت و دشوار و آسون

سوره یس میخونم و کمکم میکنه پذیرش داشته باشم نسبت به نتیجه

بیشتر اوقات هم ازش جواب مثبت گرفتم!

راستش بچه بودم فکر کنم 10 سال اینا که یه زن کولی

که خونه به خونه میگشت و اومده بود دم در خونه ما

کف بینی کرد برام که من سن زیادی عمر نمیکنم و ولی زن قوی میشم ومسیر زندگیم آسون نخواهد بود

هیچ وقت هم اونو الگو قرار ندادم که بگم مثلا یادشم و این چیزها اتفاق افتاده برام

اما جمعه که به خانم پیام دادم که من فلانیم که استاد گفته

خیلی خوشحال شد گفت چند روز منتظر پیامتم

دیگه قرار شد ساعت 2 جمعه برام فال بگیره که گفت چه فالی میخوای؟

برا رابطه و یا نیت خاص؟ یا فال کلی؟

گفتم نه فال کلی میخوام قرار شد فال قهوه و تاروت بگیره کامل

دیگه ساعت دو که شد بنده خدا قهوه رو هم دم کرده بود که

یه اتفاقی واسش افتاد بیاد میرفت بیرون عذرخواهی کرد گفت دوباره خودش فال میگیره

منم گفتم خوب منکه خیلی منتظر نبودم هرچی نشد خیریته بهش گفتم مساله ای نیست

دیگه امروز خودش فال میگیره و به من ده تا ویس طولانی داد در حد هر ویس مثلا 5 یا 6 دقیقه ای

تا من اینا رو گوش کردم خودش شد یکساعت ولی کل یکساعتش ابروهام بالا بود چشام باز از تعجبا نه از عوارض بوتاکس:))))))))))

دیگه همینطوری من متعجب بودم

بچها شاید باورش سخت باشه که برا خودمم هست!

اسم اقای ی تو فالم بود اسم الف وشروع همکاریم بود

اسم دوستمم توش بود و همکاری و مهارت ترجمه !

کات کردنم توش بود البته خیلی از مرحوم حرف زد

از برگشتن از پشیمون بودنش از اینکه میخواد تلاش کنه منو برگردونه

و خیلی خیلی از صحبتهاش در مورد اون بود و چالشهای عاطفیم رو قشنگ توضیح داد

راستش باورم نمیشه این یه فال بوده باشه و خودم تحلیلی ازش ندارم فرستادمش

برای فری گفتم ببین تو گوش کن من که رسما رد دادم!

تو دیگه اسم همه آدمهای دوربرمن میدونی رفیق اینارو گوش کن ببین واقعا این فالگیره چی میگه:)))))))

بعد که فایلها رو گوش کردم گفت هرجا نیاز بود بگو من برات تحلیل کنم

گفتم راستش  همه حرفات راسته!

اما نمیدونم چرا راستن:))) اینهایی که گفتی نقششون مثلا اینه و اینه تو زندگیم

رابطم بله تموم شده و....

بعد بیشتر بازش کرد که نه فلانی همش به یادته و...

گفتم ببین من جوابم یه نه گنده است به رابطه قبلیم

فقطم میخوام باادم جدید آشنا شم:) گفت والا ادم جدید هم دور برت زیاد میبینم که تو بهشون میگی نه!

خلاصه اینم از فال ما منکه هنوز متعجبم بچها

موجا ... ۷ خوشم اومد :)
Dorothy __

بعضی اوقات واقعا درست درمیاد =)

به نظر من می تونه منطقی هم باشه بعضا. چون که تو انرژی ای رو از خودت نشون می دی که ممکنه دقیقا چیزهایی که می خوای بشنوی رو بهت بده.

منکه تجربه اش رو نداشتم واقعا ولی خوب تعجب کردم خیلی
هر هوسی یکبار بسه
نمیدونم شاید این قضیه انرژی هم دخیل باشه
ولی واقعا من هیچ ذهنیتی نداشتم فقط میخواستم تست کنم حتی میتونم بگم عدم اعتماد بالایی
به این کار داشتم و فقط جنبه فان داشت اما خوب نتیجه اش جالب بود.

نیمه سیب سقراطی

لابد روح کامرانی بهش خبر داده :))

 

نه حالا جدی منم تجربه ای ندارم جالب بود دگ انقدر دقیق اسم هم بگه :)

وای آره:))))))))
آره خدایی ببین عزیزم مثلا الف و ر و د یه سری حروف تو زبان فارسی تکرارشون بالاست
اما یه سری نه، وقتی مثلا میگه یارو تو اسمش الف و ... و داره خوب تو شک میکنی
یعنی قشنگ اسم  الف و ی رو گفت من همینطوری وا رفتم آخه اسم ی خدایی اسمی نیست که خیلی پر کاربرد باشه!

Divine Girl

برگهایم، من تا حالا فال نگرفتم، قبول ندارم ولی جالب بود

منم دیگه اولین بار این کارو کردم و تجربه جالبی بود فکر نکنم دیگه دوست داشته باشم تکرارش کنم!

بهی ستوده

من اگر جای تو بودم اصلا امتحان نمی کردم

متاسفانه نیروهای منفی روز به روز دارن قوی تر میشن:(

عزیزم آره یادمه گفتی امتحانش نکنم و منم واقعا نرفتم سمتش
امااون اومد سمت من فکر کنم خدا میخواست من یکبارم که شده امتحانش کنم
ذهنم خیلی کشش کنجکاوی طوری داشت برای تست کردنش!
ولی قرار شد علتش بهم بگی گفتی توضیحش خیلی طولانی و تو یه پست میذاریش

sophia world

منم بعضی از تجربه های دیگران رو راجع به فال شنیدم .... راستش بهش اعتقادی ندارم و حتی نمی دونم چجوری انجامش میدن ولی حتما درباره اش مطالعه میکنم و میخونم ... ممنونم که یادم انداختی و ذهنمو قلقلک دادی با پستت :")) 

حتما درباره اش تحقیق میکنم تا به یه نتیجه ی عقلانی برسم

 

فقط یه سوال ... اون فالگیر به چه صورت فالت رو گرفت؟ دیده بودت قبلا؟ یا مثلا دوستا و آشنایانت رو میشناخت؟؟

ازت سوالی نپرسیده بود؟؟

منم دقیقا تا حالا هم چنین تجربه ای نداشتم
نه اصلا هیچ شناختی نبوده هیچی !
واسطه هم اصلا آدمی نیست که چیزی بگه یعنی شخصیتش بالاتر از این حرفاست
سوال که نه اصلا!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان