بعضی غذاها جاافتاده اش بهتره!

این کپشن از میم هست

ایشون معتقدن غذاهای خورشتی البته با گوشت قرمز! هرچی جاافتاده تر بهتر

مامان میم شبها اشپزی میکنه 

چون روزها معمولا برعکس مادرهای ایرونی تا دیر وقت خوابه 

احتمالا حوصله غرزدن های میم برای ناهار رو نداره:))))))

شب قبل درست میکنه 

دیگه بعد یکسال و اندی بنده پسرش رو میشناسم که رو چه چیزهایی ممکنه غرغرکنه 

همیشه به من میگه خورشت هات رو از شب درست کن هم جا میفته هم اینکه روز تو ایقدری شرت شلوغه راحتی

دیروز عصر که خورشت قیمه رو بار گذاشتم و شب دیگه جا افتاد 

امروز ناهار که داشتم میل میکردم گفتم حق با میم هست

زین پس غذاهای گوشتی رو شب قبل میپزم

تازه امروز کلی تایم داشتم و هم اینکه استرس ناهار نداشتن و وای چی درست کنم رو نداشتم 

بعد باشگاه اومدم سالانه سالانه کارهای شرکت تموم کردم 

تمرین امروزم خوب بود دارم کم کم برمیگردم:) امروز تونستم پرس شانه 20 کیلویی بزنم 

هرچند به 15 عدد نمیرسه در هر ست و سر 8 تا دستام دیگه توان نداشت

ولی اوکی بودم 

کلی امروز انرژی داشتم تو باشگاه وسط ست هام میرقصدم به لطف اقای معین دوست داشتنی و اهنگهای قری اش:)

نمیدونم شایدم تو قهوه ای که میم خریده چیزی ریخته:)))))

چیزخورم کرده لابد بقول خودش هروقت کیکی که من پختم میخوره میگه دعانویست خیلی کارش درسته:)

امروز که حدود 40 روز از سال جدید گذشت من تازه احساس سرزندگی میکنم. باشد که ادامه دار باشد

موجا ... ۲ خوشم اومد :)
نیمه سیب سقراطی

همیشه به دل خوش موجا جان :) 

مرسی عزیزکم

سارینا۲

سلام

خدا رو شکر که مشکلاتت حل شده و روحیه ات هم برگشته

شاد باشی همیشه

سلام عزیزم مرسی ازت 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان