واکسن، کلاس ...کلافگی...

خوب داداش و زن داداش هم امروز واکسن زدن! اونم از نوع استرازنکا!!

گفتم بگم که حق مطلب و پستی که قبلا گذاشته بودم و گفتم واکسن ها رو قبول ندارن!

خوب داداش دوستهای زیادی داره که تو چندتا لابراتوار مطرح جهانی تو آمریکا و جاهای دیگه کار میکنن،

و نتیجه تحقیقات و صحبتهای کلی دوستاش این شد که باید واکسن زد، اونم اگر استرازنکا باشه که چه بهتر!

خیلی از همکارای داداش رو هندی زدن! خیلیها هم واکسن سینوفارم!

و کلیت مطلب این بوده چون این ویروس ساخته دست بشر هست تنها چاره هم همین واکسن دست بشر هست، یا قرنطینه کامل!

خوب داداش که نمیتونسته قرنطینه بشه! چون خودش و خانمش هردو کادر درمانن، و در نهایت تصمیمش رو گرفت برای ترزیق واکسن که خداروشکر تاالان که من سراغش گرفتم خوب بود، فقط یکم بدن درد و سردرد داشت که طبیعی!

کلاس زبانمم امشب برگذار شد و همین الان تموم شد و عالی بود، یکم وقت اضافه آوردیم چون درسمون تموم شد یکم از درس جدید رو باهم خوندیم استاد به جد شروع کرده درس خوندن برای پزشکی!

و یادش نبوده برای من تایم بذار این هفته میگه درسته حالا دوستیم اما اینکه ایقدی از حق خودت گذشتی درست نیست باید به من یادآوری میکردی!

دیگه قرار شد یکشنبه ها ساعت 10 شب کلاسمون رو برگذار کنیم.

خوب یکم سختتر میشه برای من چون اول هفته است ولی چاره ای نیست باید دوام بیارم!

الف پیام داد من ازت خیلی تعریف کردم فکر نکنی هندونه بوده! بلکه واقعیت بوده تو خیلی توانایی داری و...

منم بهش گفتم ترجیحم اینه با خودت کار کنم ولی دور کار نمیدونم این اجازه رو بهش میدن یا نه!

 بعدم اینکه یه سری پلن دارم برای کار خودمون که بهش گفتم

گفت دقیقا تحلیلت در این مورد درسته و خیلی جالبه که تو به این تحلیل رسیدی اصلا انتظارشو نداشتم!

ازم خواسته که این درسهایی که استاد توی این چند روز داده همین کلاسهای ضمن خدمتون رو

من بیشتر پیگیری کنم نکاتی خیلی خوبی داشت شاید به همین خاطر کسی سراغش نرفته چون مبحث فوق سنگینیه

و هر سوالی همکارا میپرسیدن استاد خودشم نمیتونست جواب بده چون تجربه عملی نداشت!

خوب به نوعی توی بازار پیاده نکرده بود دانسته هاش رو!

ولی من فکر میکنم این سری معاملات خیلی جالبه ناشناخته است و باید روشون وقت بذاریم چون پرسوده!

الف هم نظر منو داشت و میگه تو مغزت خوبه تو بخون اینارو پیگیری کن که رزومه ات هم سنگین تر بشه.

شما درباره کهن الگوها چیزی می دونید؟

خوب کهن الگوی من پرسفون

 من دیگه وقتشه وقتشه که از دنیای زیرین بیام بیرون.... حس میکنم نزدیک خیلی نزدیک..

من برم امروز هنگم کلی نشونه است...

نمیدونم خیلی کلافه ام

موجا ... ۷ خوشم اومد :)
آوا Sh

سلام دوست عزیزم.

صبحت بخیر.امیدوارم خوب و خوش باشی.

ممنونم از تبریکت گلم.خوشحالم کردی.

 

ممم میدونی..من خودمم جزو اون دسته ایم که نسبت به واکسن یه حالت بیم و امید دارم..ینی یه جورایی پنجاه پنجاست و آدم نمیدونه چی قراره بشه...

اما با این حال جزو اون دسته ام که میگن برای تموم شدن این پاندمیی همه باید واکسن بزنن و اگر یه عده هم بترسن و نزنن خب این مساله همینطور ادامه دار میمونه...

برای برادر و زن دادشت خوشحال شدم.انشاالله که این واکسن روی همه جواب بده و دیگه هیچ کس به خاطر این بیماری لعنتی اذیت نشه.

سلام بر آوا جان دوروزه:))
صبح تو هم بخیر و نیکی عزیزکم
آره دقیقا منم یه نگاه اینطوری به واکسن دارم و ولی تمایل فکریم به سمت پزشکی مدرن و علمی هست تا طب سنتی و....
یعنی نمیتونم خیلی ریسک کنم طب سنتی رو قبول کنم هرچند ردش نمیکنم هزاران سال پشتوانه ی این علمه و نمیشه همینطوری هم ردش کرد.
واقعا هم باید برای باید برای پایانش واکسن زد دیگه مشخصه واقعا این ویروس فقط با در معرض ارتباط نبودن یا واکسن میتونی ازش فرار کنی.
فدایت آوایی جونم امیدوارم که خانوادت سلامت باشن عزیزم.

بهی ستوده

به سلامتی

انشالله داداش و خانوادش همیشه سلامت باشن

 

چقدر خوب که کلاس برداشتی برای زبان

اینجوری خیلی با نظم جلو میری

موفق باشی

فدات بهی جون
ان شالله خانواده توهم سالم و شاد باشن
آره نیاز بود واقعا و ستاد تایمش کامل پر شده دیگه و من دیگه کلاس گیرم نمیومد تا شش ماه دیگه.

به نظر خودمم منظم تر پیش میرم ولی فشار کاری و درسیم بیشتر میشه اما وقتش بود دیگه.
مرسی ازت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان