منزل نوشت:)))))))

خوب من برگشتم خونه خودم

خداروشکر حال جسمیم خوبه

و خونه هم مرتب بود

یعنی وقتی من رفتم بنگاه آجی و مامان خونه رو تمیز و مرتب کرده بودن

ولی خوب تا اومدم چایی دم کردم و سرویس رو تمیز شستم وضدعفونی کردم

بعدم ولوو شدم تو تخت و قسمت اول فصل 5 لوسیفر رو دیدم و بعدم رفتم بیرون قدم زدم

و برگشتم خونه رو جارو تی کشیدم .شامم کتلت داشتم مامان گذاشته تو یخچال که من برمیگردم

غذا داشته باشم

 جدایی سختش بود گریه کرد میگفت بهت عادت کردم توی این یک هفته

خودمم تو راه بغض کرده بودم.

دوست داشتم بیشتر بمونم اما فردا کلی کار دارم و زبانمم مونده

این مدت اصلا تمرکز نداشتم دوماه وقت دارم که بتونم کار دیگه ای پیدا کنم

رییسم اصلا دوست نداره منو از دست بده ولی خوب چه کنه؟

نمیتونه دور کاری بده بیشتر از این

اگر سین میموند خوب بود واسه من!

اما خوب چه میشه کرد ببینم چی پیش میاد؟

خونه داداش اینام اومده بودن و مهسا قشنگ مخ منو خورد:)

خیلی خودکار رنگی هاش دوست داشت و چشم ازش برنمیداشت

زن داداشم گفت لاغر شدی خیلی زیاد صورتت بخصوص و بالاتنه ات

راستش چن وقته موهام رو رنگ نکردم منم کلا موهام سفیدن از 18 سالگی اینطوری شده

تو فکر بودم دیگه رنگ نکنم و بذارم همینطوری بمونه

چون یک طرف از موهام کامل سفید هست و طرف دیگه جوگندمی

من خودم عاشق مردهایی هستم که موهاشون اینطوری:)

حالا نمیدونم اگر این حس رو به دیگران نده که من افسردم و حالم بده

باهاش مشکلی ندارم چون من از سن کم رنگ میکردم که مشخص نباشن

شاید این حس رو به خانواده القا کنه

داداش رو زنگ زدم بنده خدا گوشیش هم ال سی دیش سوخته خیلی یهویی

ناراحت شدم اون از کولرها این از گوشیش

گفت عصبی شدم زدم با بچها و خانمم بیرون داریم میریم سفر دوسه روزه

گفتم کار خوبی کردی ان شالله تنتون سالم باشه

این داداشم واقعا دست به خیر

تو بیمارستان حتی غذاش رو نمیخوره میده فقرا سهمیه کنسرو ... هم همینطور

تازه گاهی پول دستی و کارت هدیه و... رو میده به مراجعه کننده های فقیرش

ولی خوب گاهی اینطور اتفاقهایی میفته تو زندگی بلا ازش دور باشه ان شالله.

موجا ... ۳ خوشم اومد :)
Divine Girl

خدا رو شکر که خوبی 

فصل آخری پس، من هنوز تو فصل دوم گیر کردم

عزیزم دلم‌کباب شد واسه مامان خوبت

داداشت رو درک می کنم، دقیقا یه قانونه که وقتی دستت تنگه همه وسایل شروع می کنن به نابودی، ایشالله مشکلاتتون حل بشه

اره من فصل آخرم و عزا گرفتم بعدش چه کنم:))))))) دلتنگش میشم
فدایت مرسی عزیزم خدا پدرو مادرت حفظ کنه
والا این مدت خیلی اذیت شد ماشین خراب شد حدود 15 تومن هزینه برداشت 20 تومن هم کولرها
و...
مگه سرگنج نشستن بنده خداها دوتاشون کارمندن . ان شالله مشکلات همه حل بشه

sophia world

سلام موجا عزیزم صبح بخیر

خوشحالم که حال جسمیت خوبه و امیدوارم که حال روحیت هم حسابی خوب باشه

لوسیفر ... اممم ... ندیدمش .. دربارۀ چی هست؟ژانرش چیه؟

زن داداشم گفت لاغر شدی خیلی زیاد صورتت بخصوص و بالاتنه ات 

اینو همیشه به منم میگن .. یه تیکه استخون شدی -_-  ... لاغری چقد ... جدیدا لاغرتر شدی 😂💔

ولی من باهاش مشکلی ندارم به نظرم لاغر نیستم و همین جوری که هستم خوبه :"))

 

راستش چن وقته موهام رو رنگ نکردم منم کلا موهام سفیدن از 18 سالگی اینطوری شده 

اوه موجا باورت میشه منم موهام از وقتی که سنم کم بود .. خیلی کم .. سفید و مشکیه .. نه تنها اصلا از اینکه این شکلین ناراحت نیستم بلکه دوستشونم دارم :")) 

بقیه میگن .. اوه یه دختر 20 ساله و این همه موی سفید !!! اینجوری انگار پیری :") ولی نمی دونن من ترجیح میدم شبیه یه آدم 1000 ساله باشم تا اینکه مثل اونا فکر کنم 😂 ( و اینکه موهای سفید مشکی مو به دید یه تفاوت با بقیه میبینم .. چیزی که منو متفاوت میکنه :")) )

 

خدا برادرتونو خیر بده موجا عزیز ... واقعا کم پیدا میشن مثل برادرتون 💜 امیدوارم که همیشه شاد و تندرست باشن

مرسی عزیزم
جنایی و معمایی البته پس زمینه اش هم تحلیل مذهبی و معنوی از رابطه شیطان و خدا و کلا آفرینش شیطان هست و شیطان از جهنم مرخصی میگیره و میاد زمین و این قضیه باعث میشه که سرنوشتشوبه دست بگیره و بخواد خودش تغییر بده جالبه منکه دوستش دارم.
نه من با لاغری مساله ای ندارم خوشحالم میشم و هدفم اینه حتی بیشتر از این وزن کنم کنم ولی اصولی نه با غصه خوردن و اذیت کردن.
من فکر میکنم تو جنوب دخترا خیلی زود موهاشون سفید میشه و این ارث رو تو جنوبی ها زیاد دیدم
حالا نمیدونم علتش چیه؟
ولی خوب برا من دیگه واقعا سفیده یک طرف موهام
مرسی عزیزم خدا عزیزانت رو برات نگه داره عزیزم.

sophia world

ممنون برای توضیحاتت 💜💜

که این طور .. راستی موجا کتابای هرمان هسه رو خوندی؟ مخصوصا کتاب دمیان از هسه؟؟

 

راستش من کلی با جنوب فاصله دارم ولی نمی دونم علتش چیه .. کلا خیلی کم جنوب بودم

 

خیلی ممنون موجا عزیزم 💜💜

خواهش عزیزم
اره سیذارتا رو خوندم ولی بقیه اش رو نه
فکر کردم یک سری گفتی جای گرمی زندگی میکنی فکر کردم جنوبی عزیزم.

sophia world

سیذارتا هم کتاب خوبیه .. من کتابای هسه رو خیلی دوست دارم .. قلمش به دلم میشینه

 

عام اره گرمه .. ولی نه زیاد مثل جنوب ... من مشهد زندگی میکنم 

من فقط اینو خوندم بقیه اش هم توی لیست هست
کلی کتاب نیمه تمام دارم باید تمامشون کنم بعد برم سراغ جدیدها
خیلی هارو هم در جوانی خوندم و الان یادم نیست اصلا:)
ااا چه خوب دعام کن حتما. موقع طلوع و غروب خورشید دختر مشرق:)

sophia world

اشکالی نداره .. شاید تو یادت نباشه ولی ناخودآگاهت همه شو به یاد داره :"))

منم خیلی از کتابا دیگه یادم نیست

آره حتما کتاباشو بخون ... کتاب دمیان و گرگ بیابانش برای من بیشتر از همه به دل نشست.

چشمممم حتما دعات میکنم موجا عزیزم :"))

دختر مشرق ... اولین نفری هستی که توی عمرم اینو بهم میگه :")) همیشه یادم میمونه 💜💜

منم اینطوری شدم خیلی از کتابها از یادم رفته
الان هرچی میخونم رو مینویسم دیگه یعنی نکاتش رو
حتماعزیزم مرسی از معرفیت
مرررسی عزیزم از دعات و انرژی مثبتت
:)))) دختر مشرق عزیز

بهی ستوده

خوش برگشتی عزیزم

امیدوارم حالت همیشه خوب و خوش باشه

مرسی بهی جان
منم برات ارزو میکنم حال دلت خوب باشه عزیزم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان