برگشت به میادین ورزشی!

بالاخره امروز برگشتم به باشگاه 

همه که میگفتن خیلی تغییر کردی هم رنگ مو هم لاغریم:(

برنامه جدید رو سبک شروع کردم کلا برنامه ام رو سبک نوشته که بتونم از پسش بربیام

تمرینم خوب بود 

و اومدم خونه هم ناهار درست کردم جوجه با کته

البته جوجه رو گذاشتم تو ایرفرایر

کارای شرکت رو شب قبل مقداریشو انجام داده بودم 

حس میکنم باشگاه رفتن اگر دوباره روتینم بشه خیلی توی روحیه و سطح انرژیم موثر

همین امروز هم دارم میبینم سطح انرژیم بهتر شده

و ظهر هم راحتتر خوابم برد حدود یکساعتی

هوا ابری شد من زدم بیرون و رفتم کافه ی زیبای نزدیک دفتر میم

و تنهایی کیک هویج و چایی نوشیدم و از اون فضای زیبا و هنری لذت بردم

البته برای شهرستان عجیب یه خانم تنها بره کافه بهشم خوش بگذره 

چندتا اقا اومدن کافه ولی من همچنان نشستم این کافه خیلی کوچیکه و 4 میز بیشتر نداره 

ولی من همچنان اون فضا و ارامشش رو دوست دارم و بازم تنهایی خواهم رفت

حس خوبی داشت این تنهایی کافه رفتن از تهران که برگشتم نشده بود تنها برم کافه که معذب نباشم

دارم سعی میکنم متعهد باشم به خودم وبرنامه هام ولی واقعا سخته:(((

باز خوبه با باشگاه رفتن شروع کردم که خود همین همه چی رو بهش یه نظمی میده!

 

 

 

موجا ... ۲ خوشم اومد :)
آسمان آبی

امروز تو وبلاگی دقیقا بحث کامنت بازی هام این بود که طرف اگر بره باشگاه کلی از مشکلاتش حل میشه :)

 

کار خوبی کردید. امیدوارم منم یک دوست پایه پیدا کنم برم. تنهایی زورم میاد

من چندسال باشگاه وورزش جز روتینهام هست ورزش واقعا جواب روی نظم بخشیدن و هدفمند کردن آدمها

نیازی به رفیق پایه نیست من همیشه تنهایی رفتم باشگاه ولی تو باشگاه رفقای خوبی پیدا کردم

آسمان آبی

آره کاملا موافقم با حرف هاتون. ولی خب من چون تا حالا نرفتم باشگاه و با اصول و ساختارش آشنا نیستم میترسم برم و یک حرکت ضایع کنم. چند وقته میخوام یک مربی اختصاصی بگیرم ولی همش منتظرم فشار های کاری و زندگی کم بشه و بعد اقدام کنم. که اونم هیچ وقت کم نمیشه‌.

همه از ابتدا هر کاری بخوایم انجام بدیم میشیم مبتدی اگر اینجوری بود درس هم نباید میخوندیم چون با الف شروع کردیم

همه ی باشگاه ها مربی دارن
و وظیفه دارن همه ی حرکات رو توضیح بدن 
بهتر با ترسشون مبارزه کنید اگر هزینه اش رو دارید با یک مربی خصوصی شروع کنید
که کارش درست باشه یکم تحقیق کنید و انتخاب کنید و دیگه شروع کنید نیازی به یار تمرینی هم ندارید واقعا.

آسمان آبی

چشم. حتما بهش فکر میکنم.

بی بلا ان شالله تو مسیرتون موفق باشین

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان