پست اول:)

سلام رفقا

راستش خیلی مردد بودم برای ایجاد یک وبلاگ جدید، وبلاگی که عمومی باشه و...

اما بالاخره تصمیمم رو گرفتم اینکه من بیش از ده سال هست به نوشتن عادت کردم و خیلی از شماها از اون موقع با من بودید و موندید.

دنیام خالی خالی شد یه عده خودشون رفتن یه عده رو خودم دور انداختم، آدم تنهایی شدم، این تنهایی اولش ناخواسته بود بعد شد خود خواسته و خودم شدم بهترین یار ورفیق همراه خودم هنوزم داریم تاتی تاتی پیش میریم ولی میدونم تهش به جاهایی خوبی میرسیم شک ندارم به خودم، وقلبا و عمیقا به خودم باور دارم.

ازتون میخوام آدرسم رو به کسی ندید.

اگر خودم بخوام به بقیه هم آدرس میدم فقط و فقط تعداد محدود و مورد اعتمادی رو بهشون آدرس میدم.

چون نمیخوام مرحوم یا بقیه از زندگی من خبر داشته باشند.  وبرای من اونا به زباله دان تاریخ پیوستن.

هنوزم خشمگین میشم اسمش میاد ولی خداروشکر بهترم و مراحل پایانی سوگم رو دارم طی میکنم

حرف زیاد دارم، جوری که نمیدونم از کجا تعریف کنم.

فعلا این اولین پستم باشه تا بتونم ذهنم جمع کنم و تعریف کنم.

 

موجا ... ۷ خوشم اومد :)
بهی ستوده

سلام قشنگم 

مرسی برای آدرس 

امیدوارم فقط از روز های خوشت اینجا بنویسی

سلام عزیزکم
مرسی از آرزوی قشنگت:*

نیمه سیب سقراطی

سلام سلام

ممنون بابت آدرس و اعتمادت دختر 😘🍃

خوندمت و دلم نیومد نگم ک چقدر نقاشی هات خوش آب و رنگ و جذاب بودن و کلی خوشم اومد 

سلام دوست قدیمی
فدات مرسی لطف داری آیکن کلی ذوق و اینا و لپ گلی:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان