فرفری موی غزل خوان:))

خوب خوب جمعه پر بارمون هم پشت سرگذاشتیم:)

دیروز هم خونه رو مرتب کردم هم اینکه پیاده روی رفتم

رفتم کوروش که نزدیک خونه است، خشکباری های که نیاز داشتم رو خریدم و پیاده هم برگشتم

خریدها رو جابه جا کردم و ضدعفونی کردم گذاشتم تو کابینت

فریزری ها رفت فریزر چون بستنی و ذرت و پنیر پیتزا هم خریده بودم

مواد پروتینی هم رفت یخچال

20 مین وقت داشتم ساعت 10 کلاس داشتم

بعدش به سرم زد موهام رو رنگ کنم

جلوی موهای من کاملا میشه گفت سفید و من مرتب رنگ میکنم

اما دو ماهه رنگ نکردم و خیلی ناجور شده بود

موهامو پرکلاغی کردم،

 جیگر هم گذاشته بودم بپزه برا شام

دوش گرفتم و اومدم بیرون 20 مین از کلاس رفته بود:))

دیگه نشستم پای کلاس و شامم رو همزمان با کلاس خوردم

چون کلاسش تعداد بالاست صدا و تصویر ما بسته است و راحت میشد

هم گوش داد هم غذا خورد

دیگه بعد کلاس هم ظرفها رو شستم و سینک رو ضدعفونی کردم

یوگا کردم و برنامه این هفته رو نوشتم

موهامو 5 قسمت کردمو بافتم

دیگه ساعت 1ونیم

لالا کردم

یوگای دیشب هم خلاصه تر از هرشب بود هم کمی متفاوت چندتا حرکت کوچیک بود

بعد جالبه که من کم خوابیدم اما عمیق خوابم برد صبح هم زود بیدار شدم ساعت 6!

برام جالب بود پس امشبم همین حرکات رو میزنم.

صبحم یه ربع رقصیدم و صبونه خوب خوردم

کارهای امروز رو انجام دادم گذاشتم گروه محل کار

بعدشم نشستم پای زبان خوندن حدود دوساعت مفید درس خوندم خدا روشکر

ناهارمم از دیروز زرشک پلو مونده.

سالاد درست کردم فقط.

بعد ناهارم یه نیم ساعتی خوابیدم و بعدش بیدار شدم نشستم پای درسم حدود یک ساعت و خوردی دیگه درس خوندم و

بعدم با آجی حرف زدم

بعدم با خمیر پاپیه ماشه یه دونه گلدون درست کردم برای جفت گلدون قبلیم. حالا عکس دوتاشون رو میذارم

دوتا فایل باید گوش میکردم برای چالشها

که گوش کردم و بعد دیگه ساعت 8 بود

زنگ زدم نونوایی برام نون آماده کنه که من میرسم خنک شده باشه

دیگه یه نونوایی دور این و فقط جهت پیاده روی انتخابش کردم که اقای خیلی مهربون

و یکی دوبار رفتم نون تموم شده بودن دیگه شمارش داد گفت دیگه هروقت خواستی

زنگ بزن من آماده میکنم

حدود 7هزارخوردی قدم شدم تااونجا رفت وبرگشتی:)

تارسیدم فقط رفتم زیر دوش

و بعدم یه اب هندونه خوردم که خنک شم و

خمیر هم گرفتم ازش

با خمیر نون دارچین درست کردم که عالی شد.

بچها حتما خمیر از نون بربری بگیرید اینو درست کنید راحته

هم برا پیتزا هم برای نون های طعم دار خمیر بربری خیلی خوبه:)

موهام خیلی خوب شدن:) صبحی که بعد رقص بازشون کردم من خودم موهام فر درشته، اینجوری فرریز شده بود کیف کردم رنگ پرکلاغی هم به من خیلی میاد

بااینکه بیس موهای طبیعی من مثلا شماره 5 یا 7 هست

یه تاپ سفید دارم پوشیده بودم دیدم چقد رنگ سفید به من میاد

وخیلی وقته تو فکرم یه مانتو سفید بخرم

کلا لباس قرمز و سفید من ندارم جز لباس تو خونه ای

باید حتما از این دو رنگ بخرم.

این هفته با دوتا گروه قرار یه کارهایی انجام بدم

یه سری عادات خوب رو قرار پایه ریزی کنیم باهم که براش

هیجان دارم امیدوارم خروجیش خوب باشه.

این پست خیلی تیکه تیکه نوشته شده دیگه ببخشید:)

من برم اسپیکنیگمو برا استاد بفرستم و ظرفها رو بشورم و مرتب کنم خونه رو لالا

موجا ... ۷ خوشم اومد :)
Fatemeh Karimi

چقدر فعالیت ** خدا قوت :)

مرسی عزیزم:)

Dorothy __

من واقعا از خوندن روزانه نوشت هات، لذت می برم :) بی نهایت... امیدوارم همیشه بنویسی.

لطف داری عزیزم مرسی:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان