باغچه کسی رو بیل نزنین!

باغچه هیچ کسی رو بیل نزنین چون بالاخره یه چندتا کرم خاکی پیدا می کنین!

اینو اول به خودم میگم!

این حرف داداشم رو باید اویزه گوشم کنم 

باید مدتی سعی کنم دست از کنترل گری بردارم 

یکی از دلایل اضطراب من کنترلگریم هست

دائما میخوام اوضاع رو کنترل کنم 

و مدیریتش کنم و نتایج دلخواه خودمو از به دست بیارم 

مقاومتم نسبت به پذیریش مسائلی که پیش میاد پایین اومده

و باید روی این مساله امسال خیلی کار کنم

ی جاهایی باید دل رو به دریا زد باید پذیرفت

و همگام زمان و مسائل پیش رفت

انتظار هر نتیجه ای رو از مسائل باید در خودم ایجاد کنم و هم اینکه پذیرفتن اون نتیجه و فارغ  از  اون نتیجه از بین نرفتن رضایتمندی از زندگیم هست!

بقولی هرچی بیشتر اهمیت بدی بیشتر از دست میدی!

تااینجای امروز سه نخ سیگار کشیدم و این نکته مثبتیه 

میم هم عین شمارشگر کارش شمارش تعداد نخ های سیگار من در طول روز 

ببینه کی کمتر و کمتر میشه

میگه خانم ورزشکار نباید سیگار بکشه

 

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان