ترافیک!

هم توی ذهنم ترافیک هست هم توی زندگیم:(

دوشنبه که مثل همیشه رفتم باشگاه و تمریناتم رو انجام دادم و عصر هم یخچال رو اف کردم و تمیز کاری و شستشوی قفسه ها و باکس های یخچالی

خرید خونه و هزار کار دیگه

فقط تونستم یکی دوتااز کشوها رو مرتب کنم و لوو باتری شدم دیگه

دیگه وقت نشد با مریم برم کافه و رفتیم دور دورنیم ساعت

مامان مریم هم اش درست کرده بود فرستاد واسم خیلی خوشمزه بود بعد مدتها اش خوردم:))))

پارسال زمستون به نظرم کلا من اش درست نکردم برعکس هرسال:(

همش در رژیم های سفت و سخت حجم و کات گذشت.

امسال ولی هنوز شل ول رژیمم و کلا اشتهام هم پایین هست همچنان

دیروز دیگه توان نداشتم برم باشگاه و کمبود خواب داشتم میم هم تشویقم میکرد بخواب استراحت کن نرو

ولی پاشدم رفتم باشگاه تا ذهنم بفهمه رییس کیه!

میم تعجب کرد با اون حال رفتم باشگاه :)

خوب تمرین کردم و برگشتم خونه کارای شرکت رو ردیف کردم

و ساعت 3 ونیم کلاس داشتم

ساعت 1 با ساقی رفتیم کافه برا روز معلم میخواستم دعوتش کنم کافه 

و وقت نمیشد

دیگه دعوتش کردم کافه و یک ساعتی کافه بودیم  وبرگشتم خونه و تا رسیدم ناهار رو تند تند درست کردم 

ماکارونی درست کردم که نیم ساعته حاضر بشه

و بعدشم رفتم کلاس تا 6ونیم

خیلی خسته و کوفته برگشتم خونه باید میرفتیم تراپی نیم ساعت وقت داشتم حاضر شم

7وربع تایمم بود

و فقط تونستم ضدافتابم پاک کنم وتجدیدش کنم و اسنپ بگیرم 

این جلسه در مورد ترس من از تعهد و ازدواج صحبت کردیم 

و به جاهای خوبی هم رسیدیم 

یه نیم ساعتی بعد تراپی پیاده روی کردم طبق معمول همیشه!

و بعدم برگشتم خونه 

شامم فقط تونستم یه نیم رو درست کنم و خسته و کوفته بودم و خوابم میومد

میم پیام داد میره سینما مست عشق ببینه با دوستش اگر میخوام منم برم 

که نشد برم من خسته بودم اونام برگشتن وقرار شد یه روز دیگه باهم بریم

توی سرم جنگه واقعا

دیروز استاد بهم گفت امروز سرفرم نیستی چون من درون نگرم میفهمم

امروز ذهنت مشغول نمیتونی تمرکز کنی :)))))))

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
آسمان آبی

یخچال رو هم تمیز میکنن؟ هعی وای من! ای کاش نمیفهمیدم :)

بله دیگه

سارینا۲

سلام موجای عزیز

هوای بهاری خواب آوره

اون قسمت فهموندن به ذهنت که رییس کیه خیلی با نمک بود. دیگه فهمید به نظرم دفعه بعدی اذیتش نکن

راستی بابت دستور کیکی که در آینده خواهی گذاشت هم ممنون فقط کاش تو عنوانت هم بیاری که من شیرفهم بشم و هم اینکه دفعه هر وقت خواستم راحت پیدا کنم

میگم کافه رفتن در هر بار معمولا چقدر هزینه براتون به همراه داره؟ قصدم کنجکاویه پای صفت دیگه ای نذار😂

و اینکه آیا هایلایت موهات هنوز رنگی همونه یا خیلی تغییر کرد؟

راستی به کامنت آقای آسمان آبی هم خندم گرفت‌‌😂

سلام سارینا جان خوبی؟

عزیزم اینجا تابستونه بهار کجا بود:))))))
اره دیگه باید یه جایی بهش بفهونی رییس کیه
حتما یه پست براش مینویسم جداگانه 
بستگی به سفارشت داره چایی معمولا از کوچیک تا بزرگ بین 15 تا 40 تومن هست
اسپرسو هم از 30 تومن شروع میشه تا 60
یه اسلایس کیک هویج یا شکلاتی هم معمولا از 50 به بالا هست دیگه 
هر کافه رفتن معمولا 100 تا 150 تموم میشه 
ولی می ارزه به اینکه حالت عوض بشه
موهام خوب اون دودی رو نداره دیگه ولی زرد هم نشد 
و همچنان بلوند خوش رنگی هست
باید برم شارژش کنم 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان