عصرنوشت:)

هوا خیلی گرم شده خیلی خیلی زیاد، جوری که اصلا نمیشه رفت بیرون:(

منم که کلاس داشتم از ساعت 3 البته آنلاین. بعد این قطعی برق همه چی رو تحت تاثیر قرار داده

هنوز اینجا قطعی ها شروع نشده فقط نوسان داریم!

البته نمیدونم شامل منطقه ما میشه یانه که حتما میشه جدولش رو که نگاه کردم

دیدم خیلی مشخص نگفته.

استاد بسیار آدم بی ذوق و رسمی تشریف داشتن از رو یه پاورپوینت میخوند میرفت جلو ایقدی هم مبحث سنگین بود هیچ کدوم هیچی نفهمیدیم منم کلاس رو گذاشتم روی اسکرین ویدیو

اصلا حوصله اش نداشتم

نشستم به نقاشی کشیدن با آبرنگم:)

خانم جولیا کامرون که یکی نویسنده های مورد علاقم هست رو کشیدم

البته خیلی خوب نشده و فقط تست بود

مامان صندلی اداریم رو فرستاد خوشبختانه میز جا نشده بود گفت بعدا میفرستم

قشنگ استاد از 3 تا هم اکنون کلاس رو برگذار کرد برعکس همه کلاسها که نیم ساعت زودتر تموم  میشه

ایشون نیم ساعتم اضافه درس داد

بعد من یه جاهایی خسته نباشید گفتم انتراک داد مثلا

 یا درنهایت تشکر کردم

بعد اسم هیچکی رو صدا نمیزد منو کامل صدا میزد و تشکر میکرد شک کردم

گفتم شاید از بچهایی آشنا باشه خوب قطعا توی شغل من آدمها زود همو میشناسن از سراسر کشور:(

اوایل کلاس مسوول آموزش مرکزی، بهم پیام داد و نامه اداری برام وات کرد، رییس کل با برگذاری دوره های که من پیشنها داده بودم موافقت کرده:)))))) هوراااا

چقدم این خانوم مسئولش خانم خوب و مودب و پیگیری هست خیلی هم مرتب رزومه و طرح منو پرینت گرفته بود رییس هم با دست خط خودش روی رزومه جوابش رو نوشته بود!!

دیگه قرار شد در خصوص جزییات دوره ها و پلنمون روزهای آتی صحبت کنیم

به رییس خودمم موضوع رو گفتم خیلی خوشحال شد

خوب این یه چالش و شروع خوبه تا موقعی که الف دست به کار بشه منم توی این زمین

مشغول میشم

الف حرف قشنگی زد دیشب میگفت میدونی؟ کشاورزها موقعی زمین رو شخم میزنن دونه میکارن

که اصلا فصلش نیست وسط زمستونه یا پاییز ویخبندونه اما برداشت محصول همیشه بهار وتابستون.

وقتی اوضاع خرابه تو محصول خودتو بکار وآب و دون بده کاری به هوا و طوفان و سیل و آدمها نداشته باش.

امروز ازش خبری ندارم نمیدونم چه کرد امروز احتمالا شب خودش زنگ بزنه تعریف کنه

 من خیلی دوست دارم زود این قضیه ختم به خیر بشه حداقل برای خودش.

منم یکم استراحت کنم وبرم پیاده روی و خرید خونه.

موجا ... ۴ خوشم اومد :)
Divine Girl

کلاس هایی که از حرف استاد هیچی متوجه نمی شی رو کاملا درک می کنم، ما یه استاد داشتیم انقدر کلاسش سنگین بود که کلا ۵ نفر از چهل نفر تونستن پاس کنن، دوباره امتحان گرفت...

امیدوارم موفق باشی :)

من قبلا خونده بودم این موضوع و کلیتش رو
استاد رفته بود تو بحثهای که ضرورتی نداشت و بی ربط بود و سنگین
منم در این مواقع اگر کلاس انلاین باشه سیو میکنم و یه کار دیگه میکنم!
این کلاسهای تخصصی که توی محل کار میذارن یکم با امتحان متفاوته چون تلفنی زنگ میزنن ازت ازمون میگیرن:)))))) و یکم زشته آدم بلد نباشه وپاس نشه:)

بهی ستوده

چه خبر خوبی

به امید جوونه زدن و سبز شدن ارزها ‌ و رویاهات

عزیزمی
فدایت مرسی از دعای قشنگت بهی جان.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان