زیر آبزنی یا چی؟؟

من متوجه شدم که یکی از همکارهایی که سال جدید به تیممون اضافه شد

کلا بدون هیچ برخورد خاصی که باهم داشته باشیم

شروع کرد به زیر آب زنی من!

منم اصلا حوصله این حواشی رو ندارم 

یعنی از خدام بود که زیر ابم زده بشه بهانه داشته باشم برای رفتن!چون حقوقش برای من حداقل کمه!

ولی خوب واقعا شرکتمون بچهاش واقعا عالین لذت بخش ترین و اروم ترین تجربه همکاری زندگیم بود و هست!

اون همکاری که باهم خیلی اوکیم گفتش که به رییس چیزی نگو!

یعنی من صحبت کردم تو دیگه نیازی نیست صحبت کنی اوناهم اصلا چیز خاصی نگفتن در مورد تو و...

اگر صحبت هاش صحت داشت خوب حتما باهات تماس میگیرفتن و خلاصه یه چیزی میگفتن بابت کارات

من لپتاپم خراب بود یه مقداری از کارهای اردیبهشت ایراد داشت که این همکارم در جریان بود

و من هم از قبل بهش گفته بودم فلان ایراد رو داره حواست باشه درستش کنی ها!

این بنده خدا همیشه خدا پرته! و یادش رفته بود و ...

خلاصه بعد باز خودم درستشون کردم البته بعد اومدن این همکار جدیده!!!!!!

هیچی امروز داشتم چک میکردم خروجی کارای شرکت رو 

دیدم وای چه افتضاحی!

این همکارم چقدر ایراد داره کارش با تستهایی که داریم شروع کردم از چندتا نرم افزار و سایت خروجی گفتن!

بله چشمهای من خطاها رو درست دیده بود و هر کار نزدیک به 30 تا 40 درصد ایرادفنی اساسی داشت!

که تو خروجی ها کاملا مشخص بود

برای همکارم فرستادم گفتم ببین مهندس من اینو میتونستم برای رییس بفرستم

و حتی برای خود این جوانک ولی نفرستادم برای تو میفرستم بگو کاراش رو درست کنه 

داشتم فکر میکردم که هیچ وقت تو یکارم این مدلی نبودم که حتی وقتی از کسی یه اتو بزرگ دارم هم

برم ازش استفاده کنم الان وظیفه من به عنوان کارمند گزارش این مورد بود که به همکارمون دادم که دوستانه حلش کنن

اگر میرفتم به مدیرم میگفتم میشد عقده ای بازی چون دیدم ازش ناراحتم و این ناراحتیم میشه انتقام

نمیخواستم این کارو کنم حس بهتری اینطوری به خودم دارم.

من دنبال حاشیه اینا نیستم یا دنبال خراب کردن اعتبار کاری طرف و سرنوشت کاریش!

ولی این همکارمون صفر کیلومتره تو این کشور هم ادمها یاد میگیرن برای پیشرفت باید از رو بقیه رد بشن!

اونم با تمام وجود!!!!!

میم میگه کم خوابیت نگران کنندست!

دیشب تا ساعت 2 بامن بیدار موند در نهایتم من نخوابیدم تا 4!

صبحم 7 بیدار شدم:(((( زیبا نیست؟

 

 

 

 

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان