5شنبه نوشت!

من حدود 9 ماهی هست برام قبض برق نیومده

هرچیم تو سامانه میرم و پیگیری میکنم

هیچ بدهی ندارم!!

مامور برق هم میاد  کنتور رو میخونه

ولی باز قبض نمیاد!

امروز مامور برق اومد ازش پرسیدم

گفت چون شما توی این ماه کلا مصرفتون پایین بوده تخفیف خوردین 

و رایگان مصرف برقتون این دوره هم همینطور:)))))

بسی خوشحال شدم چون مصرف آبم همینطوره:)) با وجود وسواس!

امسال واقعا هنوز حس خونه تکونی ندارم!

البته خونه اوضاعش بد نیست

و چون من تمیزم کلا خیلی خونه رو خاک اینا نگرفته 

فقط دلم میخواد سقف و پنکه رو تمیز کنم

و بالای کابینت و یخچال و کمدها رو 

احتمالا امشب مهمان داشته باشم

بچها رو دعوت کنم بیان دورهمی

خوش میگذرونیم

دیشب ریلکس کردم و یکم مدیتیشن کردم

و شمع و عود روشن کردم 

خیلی حس خوبی داشتم 

خونه هم حسابی تمیز و مرتب کردم

یکی دو کار تعمیراتی تو خونه دارم باید زنگ بزنم بیان انجامش بدن

بخشی از کارای شرکت هم دیشب تیک خورد و انجام شد

باقی رو هم امروز انجام میدم

باشگاه هم نرفتم چون دیر خوابم و کلا نیاز به استراحت داشتم هم این هفته

من کلا همه روزهاش رو باشگاه رفتم!

و باید استراحت کنم اگر عصر اوکی بودم و وقت داشتم شاید رفتم یه تمرین سبک انجام دادم

دیشب من خسته بودم میم هم مسابقه داشتن خسته بود 

نرفتم اونجا اما دوتامون عادت کردیم که شبهای 5شنبه پیش هم باشیم

تاساعت یک ونیم حرف زدیم تلفنی تا خوابمون گرفت

منکه بعدش نشستم سرچ زدن کار داشتم و تا ساعت 3 بیدار بودم

3تا 9 خوابیدم 

وبعدم صبحانه و مقدمات ناهار و هم اینکه مربای توت فرنگی درست کردم 

من برم که به کارهام برسم باید تا قبل 3 کارای شرکت رو تموم کنم 

 

 

 

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان