دوتا مسدوم!

میم کمر و انگشتش آسیب دیده تو مسابقه

من هم گردن و کتفم:)))))

زیبا نیست؟

شب جمعه دوستاش پاشدن رفتن شیراز دنبال کثافت کاری هاشون:)))

میم نرفت 

و موند

گفت زودتر میام خونه که باهم باشیم و فیلم ببینیم

میم فیلم انفرادی رو دانلود کرده بود

و بساط و خوراکی گذاشته بود البته پفک وچیپس و کیک و بسکویت... نمیخره خیلی وقته میدونه نمیخورم

آجیل و میوه و قیسی وبرگه آلو میخره برام بعد تاکید میکنه

که قیسی و برگه آلو و بادام زمینی فلفلی رو واسه تو خریدم:)))))

منم که شکمو مسواک زدم که رفتم اونجا چیزی نخورم

اما در نهایت از همه خوراکی ها خوردم 

فیلم هم کمدی بود دیگه مثل همه ی فیلم های عطاران 

تا ساعت 10 صبح خوابیدیم 

صبحونه هم من میل نداشتم ناشی از پرخوردی شب قبلش بود فک کنم 

میم هم فکر میکرد من عذاب وجدان دارم چرا دیشب خوراکی 

دیگه تا ساعت 12 همچنان گشنه ام نشد

بعدش دیگه صبحانه درست کردم و دستکشهای باشگاه زانو بند و کمربند و زیرانداز و حوله باشگاهم رو شستم

برنامه غذاییم رو نوشتم و زدم به یخچال که بیشتر رعایت کنم و تایم ها از دستم نره

مرغ مزه دار کردم یکی چیلی یکی هم پیاز وجعفری و یه مدل هم زعفرونی

مدل پیازو جعفری برام جدید بود ولی خیلی خوشمزه شد مدل چیلی هم که زیاد درست کردم این سری بهش سیر هم اضافه کردم

که خیلی خیلی خوب شد

کباب لقمه هم درست کردم برای این هفته ام با گوشت چرغ کرده و پیاز و سیر ادویه جات و دوسه قاشق پودرسویا

یه کباب لقمه خیلی خوشمزه درست میشه که من 12 تا درست کردم برای این هفته 

وسایل سالادم اماده کردم

و کارای شرکت رو پیش بردم تا روز یکشنبه!البته نه همش رو ولی کلی کار جلو بردم

دوش گرفتم بعد اون دوستم که خیلی خوش صحبته زنگ زد داداش اینا میخواستن از آمریکابیان برای تعطیلات

میخواست دعوتم کنه 

دیگه دوساعتو 18 دقیقه دقیقا حرف زد حالا هی من گفتم کار دارما! باید برم و... میرفت تا پای خداحافظی

باز یه چیزی یادش میومد میگفت:))))))

گفتم مریمممم جان مادرت قطع کن به حداقل ساعت 11 شب شامم رو بخورم عضلاتم اب شد

دیگه تازه 11وربع قطع کرد

و من شام خوردم میم هم خوابیده بود! هزاران بار اومده بود پشت خطم درنهایت پیام داده بود من میخوابیم دیگه 

منم تا 12ونیم کارام تموم کردم و لباس باشگاهم انتخاب کردم و خوابیدم

هنوز کمبود خواب داشتم که بیدار شدم کتف درد و گردن درد همچنان وجود داره 

کم و زیاد میشه

گره عضلانی خیلی بده 

حالا سمت چپم گره داشت خوب شد

سمت راستم گره گرفت دقیقا همون نقطه در قسمت استخوان پروانه ای کتف

ولی این باعث نمیشه تمرین نکنم 

امروزم تمرینات سرشانه ام تا نهایت مرگ انجام دادم

روز 5شنبه هم باید برای دکتر عکس و گزارش دوهفته ای برنامه جدید رو میفرستادم

که از تغییرات خیلی خیلی خوشش اومد سرشانه و زیربغل تغییرات خیلی خوب بوده توی این دوهفته

و کلی هم تشویقم کرد

کاش این مسدومیت نبود من میتونستم با انرژِی بیشتری تمرین کنم

دیگه باید صبوری کنم برم فیزیوتراپی این سری

فعلا با همون قرص گلوکزآمین سر میکنم تا دوهفته ببینم مثل اون سری جواب میگیرم 

امروزم که تمرین وباشگاه و کارای شرکت به راه بود عین هرروز 

من پاشم برم یکم پیاده روی و هوا خوری

دوباره تابستون برگشته!

اینجا خبری از سرمانیست امسال!

----------------

دردم زیاد شد میم مجبورم کرد برم دکتر گفت یا میام خودمو به زور میبرمت

یا خودت میری یا با میل خودت من میبرمت:)))))))

در نهایت گفتم باو خودم میرم تو بشین فوتبالتو ببین

تو خودت مصدومی! 

پاشدم اینترنتی نوبتها رو چک کردم برای همون ساعت 6 و ربع یه نوبت خالی بود!

سریع لباس پوشیدم ورفتم

دکتر گفت اسپاسم عضلانی بیشتر

تا آسیب دیدگی و ممکنه گره عضلانی هم باشه

دارو نوشت همون گلوکوزآمین و منیزیم وچند داروبرای رفع التهاب!

بقول میم بلکه خدا خواست باهمینا رفع شد

گفت اگردردت کمتر نشد بیا آمپول عضلانی بنویسم

و در صورتی که بااونم خوب نشد دیگه باید بری ام ار ای تا ببنیم آسیب و درد از کجاست!

 

 

 

 

 

 

 

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
سارینا۲

سلام

میکم کاش به اون بخشهای مصدوم شده فشار نیاری تا خوب بشه

واقعا نمیشه یکی جلوی آدم آجیل و قیسی بخوره و آدم نگاه کنه و خودداری کنه 

بالاخره تسلیم میشه

سلام عزیزم

سعیمو میکنم ولی میدونی اگر بخوام تمرین ندم اون قسمتها رو عضله اش بدتر ضعیف میشه!
رفتم دکتر بهم دارو داد!
و منم یکم لجبازم هروقت بدنم اینطوری واکنش نشون میده همون روتینم رو انجام میدم خودش تسلیم میشه:)
حالا خودش اصلا قیسی و لواشک دوست نداره و نمیخوره آجیل هم خیلی مثل من دوست نداره 
بعد میدونه چطوری برای من طعمه بذاره:)))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان