حسادت!

وقتی میبینی یکی بهت حسادت میکنه

یا چوب میذاره لای چرخت بدون داری کارتو درست انجام میدی!

معمولا توی مسیر موفقیت ممکنه چندین ادم سرراهت قرار بگیرن

که انرژی منفی باشن بی لیل بخاطر عقده های شخصی از شما خوششون نیاد!

مربی باشگاه پیام داد امروز دونفر اومدن بخاطرت اعتراض کردن برای استفاده از دستگاه!

حالا جالبه من امروز 99 درصد حرکاتم اصلا دستگاه نبود!

دمبل و میز بود با بارفیکس

و مربیم رو بهش گفتم امروز که من سرشانه داشتم و انواع پلاور و...

اصلا دستگاه نداشتم 

تماس گرفت صحبت کردیم و....گفتم من اصلا عادت ندارم مثلا بیام اعتراض کنم به شما

بگم فلانی اینو گفت بهمانی این کارو کرد

دیگه یه مشت ادم بالغیم که اصلا خیلی هاشون از بالغ بودن گذشتن و پیرن دیگه

اخه دیگه نیازی نیست بیایم عین بچها مسائلمون باهمون روشهای بچگی حل کنیم و....

دیگه بنده خدا مونده بود چی بگه شرمنده بود و...

گفتم من راحت میتونم باشگاهمو عوض کنم ولی قطعا نمیتونم مربی به خوبی شما پیدا کنم

این انرژی منفی ها و صحبتها هم نمیتونه منو از کار و هدفم دور کنه

نهایتا باشگاه رو عوض میکنم ولی بازم توی همین مسیرم

گفت واقعا چقدر درست فهمیدی که تو زندگی باید چیکار کرد و چطور پیش رفت

یکم صبحها دیرتر بیا میارمت تو سانس خصوصی جات میدم هزینه هم نمیخواد بدی

!خودتم اذیت نکن

دیگه هیچی صبحها دیرتر میرم!

که بتونم تمریناتی که سیمکش یا دستگاه هست رو تو سانس خصوصی ها که خلوت انجام بدم

یعنی گاهی دشمن کاری میکنه که تو اپشن های بیشتر و ویژه تری به دست بیاری:)))))))

همیشه باید برای رسیدن به اهدافمون پرو پرو باشیم!

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
سارینا۲

سلام

راست میگی

گاهی عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد

سلام سارینا جان دقیقا

خیلی وقتها اون انرژی منفی ها ودشمنها باعث رسیدن ما به هدفمون اونم زودتر از موعد میشن!

ناشناس

موجا جان فقط ادامه بده :))

آفرین دختر خوب 

فدات ادامه میدم:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان