بهبودی!

خداروشکر امروز دیگه نه تب دارم نه 

درد سینوس ها

تا دیشب هم این تب و درد و بی حالی ادامه داشت

البته رفته رفته از غروب هی کمتر شد

تا اینکه شب احساس کردم خیلی بهترم 

رفتم خونه میم 

گفت اینطوری خیالم راحتتره 

منم میترسیدم ویروس باشه ازم بگیره

ولی خداروشکر نه ویروس بود نه دردم ادامه پیدا کرد

ساعت 12 شب میم چک کرد دو بار اصلا تب نداشتم دیگه 

و کاملا خوب شده بودم

خوبی ورزش کردن این بنیه ادم قوی میشه

و دیرتر ویروس ها وباکتری ها میتونن بخوابوننت

یا اینکه اگرم درگیر بیماری شدی زودتر خوب میشی

خداروشکر که من تو زمینه ویروس و باکتری خداروهزار مرتبه شکر از نوجونی بنیه ام خیلی خوب بوده

دیگه صبح سرحال بیدار بشم برم باشگاه 

میم میگفت نرو شاید دوباره حالت بد شد

امروز رو استراحت کن

ولی من عزمم رو جزم کردم باشگاه رو برم حتما

و اینطوری شد که مثل همیشه بعد ده مین خودش گفت عزیزم پاشو برو

که بدنت افت میکنه هم اینکه روحیه ات خراب میشه ورزش نکنی

نمیگفتم من باشگاهمو میرفتم:))))))

حالا میم خودشم دیشب تو مسابقه انگشت اشاره اش آسیب دیده بود و درد داشت 

بقول خودش باشگاه رو به همه عالم و ادم ترجیح میدم

دیگه تند تند اومدم صبحونه خوردم و ساکمو ورداشتم و رفتم باشگاه 

تمرین امروزم سبک بود بخاطر همین دیرتر هم میرفتم چیزی نمیشد

ولی خوب 8 ونیم باشگاه بودم دیگه

 وتمریناتم رو تموم کردم

و ده ونیم هم سرحال خونه بودم و وعده های بعد تمرینم رو خوردم

و خورشت قیمه بار گذاشتم

و استراحت کردم تا غذام اماده بشه

کلا مدل غذا درست کردن من توی این دوره اینطوری که روغن استفاده نمیکنم

همه چی رو باهم میذارم میپزه با ادویه مزه دار میشه ومزه همون خورشت های معمول رو هم داره!

چون طعم غذا به ادویه است

نه به روغن هرچند غذاهای چرب و سرخ شده و رب دار خیلی خوشمزه ان قطعا

تا ناهارم حاضر بشه هیچ کاری نکردم جز استراحت که بدنم بهش نیاز داشت

ناهارمم که خوردم گرفتم خوابیدم:)))) تا 5

و بعدشم رفتم خریدای خونه رو انجام دادم میخواستم یکم بیشتر پیاده روی کنم

که پیک زنگ زد خریدای اینترتیم رو آورده بود 

دیگه اومدم خونه

و امروز ترجیحم اینه کاری نکنم که اذیت بشم

مدیرم دیروز پیام داده یکی از کارهام رو کم کرد

یعنی گفت به عهده خودت تصمیم بگیر که میخوای انجامش بدی یا نه 

چون داری اذیت میشی

و منم بهش گفتم بدم میاد یه کاری رو نیمه تموم بذارم 

پس ترجیحم اینه چندروزی استراحت کنم بعدش

کنار کارهام اونم انجام بدم که به ثمر برسه

خیلیم تشکر کرد و از بابت نتایج خوب کارم تشکر کرد

که این واقعا برام ارزشمند بود خستگی از تنم در کرد

اش جوخوردم بعد از کارای خونه

و لباسهای شسته شده  رو روی رخت اویز پهن کردم 

دوش گرفتم و دلم کمی زندگی معلومی و آروم میخواد که دارم تجربه اش میکنم مثل همین امشب

 

موجا ... ۲ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان