کتاب خوانی!

هرچقدر من در دوسال گذشته خوب کتاب خوندم

امسال روی همه عالم رو سفید کردم و هنوز با گذشت 9 ماه از سال

یه دونه کتاب نخوندم:((

کلی کتاب نصف و نیمه دارم که هیچ کدوم رو کامل نخوندم!

به نظرم تایم کتاب خوندن و فیلم دیدن رو میم گرفته:(

یعنی رابطه وقت گیره 

تماس هست رفت و امد هست

ما رفت وامدمون خیلی متعادل و مشخص هست

یعنی گاهی هفته یبار میریم شام بیرون

یا میریم دور دور و چند ساعت باهمیم

و چهارشنبه ها که باهم هستیم 

تماسهامون هم متعادل یه جورایی یه تیم خوب و مشخص داره 

صبح در حد پیام، گاهیم تماس، میان روز وقتی من از باشگاه برمیگردم

و ظهر که از سرکار برمیگرده

عصر بعد از بیداری و تا موقع خواب هم دوسه بار

اینهارو جمع بزنی اندازه دیدن یک قسمت سریال میشه خودش

که گاهی سریال باهم میبینم یا فیلم رو که من حداقل من از فیلم دیدن نمونم

ولی من ترجیحم اینه تنهایی کتاب بخونم تنهایی فیلم ببینم یه کاری کنم واسه خودم!

امروز به شدت سر این موضوع ناراحت بودم که امسال کم کتاب خوندم

باید بشینم یه برنامه ریزی کنم حداقل روزی دوسه صفحه کتاب بخونم

ناگفته نماند چندجا کار کردن

و روزی سه ساعت ورزش خودش به خودی خود کلی وقت میگیره

تازه باشگاه رفتن یه حاضرشدن داره برگشتنش هم یه سری شسشو!

بعدش باز میان وعده ها  روزی 8 وعده غذای پختنی خوردن و ظرف شستنش اینها هم بماند

تازه وسواس و نظم خونه و تمیزی هرروز خونه هم هست:(((

باز خوابم کم شده و بعد از ظهر نمیتونم بخوابم 

امشبم مهمان دارم و اجی میاد

باید پاشم خونه رو مرتب کنم و تدارک شام ببینم 

و ....

امروزم اب قطع شده بود و ظرفها کلا مونده و به سختی ناهار درست کردم با اب تصفیه

هر روز هرروز اب میره و اعصاب خوردی 

دیشب دوستم قطب شمال بود ماموریت

بهم پیام داده میگه به یادت افتادم بسکه تو بد گرما و خوش سرمایی:))))))

گفتم عزیزم درسته من ایقدی خوش سرمام نه در این حد برم وسط اسکیموها!

دقیقا وسط ادمهای محلی و اسکیمو بود برای یه پروژه رفته بود

میم میگه راست میگه بسکه تو بدگرمایی و کلا خوش سرما

یه شبهایی از دست من یخ میزنه تا صبح چون من بخاری رو خاموش میکنم:)))))))

من پاشم کارای خونه رو بکنم که دیره 

یه سریال ژاپنی شروع کردم که دوسش دارم 

اون سریال قبلی رو هم فصل اولشو تموم کردم

شب با اجی میرم پیاده روی امروز عصر وقت نمیشه!

خونه مرتب شد و جارو و تی کشیدم 

و دوش گرفتم سرویس رو هم شستم

غذا هم تصمیم گرفتم آش جو درست کنم هرچند خیلی برای من پروتیینش بالانیست

باید با مرغ خفه اش کنم:))))

راستی برای خودم یک لگ و یه نیم تنه خریدم برای تشکر بابت استمرار در تمرینات سنگینم

و همینطور تلاش هام توی این مسیر:))))

حالا یکی نیس بگه ماهی ده بار جایزه میخری واسه خودت همشم میشه لگ و نیم تنه چراااا

:)))))))))))))

لگ رو آبی انتخاب کردم توی عکس که یه رنگ آبی بین فیروزه ای و کاربنی بود باید برسه ببینم چه آبی

احتمالا فلاش و نور عکاسی هم روش کم موثر نبوده!

نیمتنه هم مشکی سفارش دادم.

حالا سر برج هم قرار باز بخرم یه لگ مشکی و یه نیم تنه طوسی یا گلبهی

 

 

 

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
سارینا۲

سلام موجای عزیز

رابطه و ازدواج و این چیزا مسلما وقت گیره

ولی خوب آرامشی هم به همراه داره که باعث میشه بتونی روی کارت تمرکز بگیری و از زمانهای دیگه ات با بازدهی بیشتری استفاده کنی

ورزش سه ساعت در روز ، بهت تبریک میگم هر چند واقعا سخته. خیلی دیگه حرفه ای میشه

لگ و نیم تنه ات مبارک باشه

سلام عزیزم خوبی؟

اره واقعا وقت گیره و قبول دارم اگر تایمو انرژی براش میذاری و اون ادم
ادم درست و مناسب تو باشه صدبرابر اون انرژی به خودت برمیگرده
و واقعا میم حداقل در مورد من اینطوری تمرکزم رو خیلی بالا برده
اره عزیزم من الان 4 ماهه از 2 ساعت ورزش در روز طی سالها
رسیدم به سه ساعت ورزش
کم کم این تایم ممکنه دو وعده روز برسه یا بیشتر
بسته به اینکه تصمیم بگیره مربیم که برم مسابقات یا نه
یا خودم چنین تصمیمی بگیرم
مرسی عزیزم سلامت باشی

مینا شین

منم تازگیا دوباره کتاب رو جزو روتینم کردم موجا.

ولی تایم فیلم دیدنم با حمید پر شده .باهاش فیلم میبینم ولی منم ترجیحم تنها دیدنه و صد در صد به سلیقه ی خودم دیدن .

بوس بهت دخترم

خیلی خوبه مینایی من اصلا نتونستم امسال این کارو کنم

وسطش یکی تماس بگیره یا نمیدونم یه کاری پیش بیاد
اون کار یادم میره بسکه شلوغم
باید حتما حتما جز روتین هام بذارمش
سه باره تولدت مبارک خانم متولد زیبا:***
اوففف میفهممت در مورد اون تایم مشترک فیلم دیدن منم ترجیحم اینه تنهایی فیلم ببینم
خوشبختانه سلیقه فیلم من و میم شبیه همه 
اما بازم دوست دارم تنهایی فیلم ببینم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان