کنج عزلت!

تقریبا دوسه روزه از خونه بیرون نزدم!

و پریودی منو از همون نوجونی گوشه گیر و اروم میکنه!

آروم از نظر ظاهری که دوست ندارم ارتباط بگیرم با کسی

اون موقع که نوجون بودم با داداشام کاراته و کشتی می گرفتم

ولی وقتی 14 ساله شدم و به سن بلوغ رسیدم توی دوران پریودی

دیگه من باهاشون کشتی نمیگرفتم تنها موقعی که آروم میشدم

و دیگه قدرت نمایی نمیکردم همین چند روز در ماه بود

حالا هم هنوزم عادتمو دارم 

یعنی دوست ندارم کسی بهم حتی زنگ بزنه!

حوصله مکالمه با هیچ کس رو توی سه چهار روز اول ندارم 

حالا امشب مهمان دارم!

 یکی از اقوام نزدیک اومده اینجا ماموریت

و شب میاد میمونه البته خانوم هست

واقعا میخواستم بگم امشب امکانش نیست پذیرای مهمان باشم

که پیام داد شام درست نکنم و تا ساعت 9 درگیر هست سرکار

منم بهش پیام دادم که پریود هستم و ببخشید اگر امشب شرایط روحی و جسمی من ممکنه

مناسب میزبانی نباشه

گفت نه راحت باش شما و فقط استراحت کن و فکر مهمانی و پذیرایی نباش

پاشدم بااین حالم خونه رو تمیز کردم 

تمیز که میگم نه تمیز الکی البته قبلی که ایشون پیام بده 

من از صبح که بیدار شدم کم کم دارم خونه رو به اون صورتی که به دلمه تمیز میکنم

ولی خوب این مدل تمیز کاری طول میکشه

و من از صبح درگیرشم البته کارای شرکت رو هم تموم کردم

و باشگاه هم نرفتم 

صبح بیدار شدم دیدم بدنم ریکاروی نشده و هنوز انرژی لازم برای تمرین رو ندارم 

به همین خاطر نرفتم 

وضعیت اشتهام و غذام هم خوب نیست!

و از صبح یک وعده بیشتر غذا نخوردم

با میم هم حرف نزدم از دیروز عصر

بقول خودش هرماه توی این چند روز یه آدم دیگه ای میشی

که شناختت سخته 

و همینطور برخوردباهات مثلا نه میخوام ازم دور باشه نه نزدیک

و توی همین اوضاع اگر یکم پاشو بذاره رو اون یکی مرزه  خدا به دادش برسه

دیروز نشستم سریال and just an like that رو دیدم چند قسمت دیگه مونده که تموم کنم سیزن یک رو

کلا یه مینی سریال که دو فصل داره!

واقعا جدیدا نمیدونم سریال های هالیودی چشون شده 

طراحی لباسهاشون چقدر داره داغان میشه 

میخوام بگم جهت سرگرمی این سریال خوبه!

و البته تم فیلم زنانه است  و یه سری محتواهاش رو دوست داشتم 

امتیاز بالایی نداره و من معمولا عادت ندارم فیلمی ببینم که IMBD زیر 7 باشه

ولی از بابت اینکه این فیلم یکم توی دوران بعد کرونا ساخته شده و جدید بود دوست داشتم

خیلی اهل فیلم های قدیمی نیستم

تا مهمونم بیاد وقت دارم دوش بگیرم و موهام رو خشک کنم

ولی هنوز توان پیاده روی ندارم دلم میخواد برم یه قدمی بزنم 

و یه کمکی به خودم کنم حال و هوام عوض بشه

 

برم میوه بشورم و خوراکی اماده کنم برای پذیرایی

من از اون مدل ادمهام که از یکساعت قبل مهمانی همه چیزها رو باید اماده کنم ومیزو بچینم 

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان