از مصائب یک دختر مستقل!

امروز صبح وام به حسابم واریز شد!

دقیقا همین امروز که بیدار شدم یخچال خراب شد!

پی ام اس هم هستم و اصلا حالم خوب نیست 

یعنی دنبال یه بهانه ام میم حرف بزنه من فقط بپرم بهش:(((

دیشب عکس گرفتم

و برای دکتر فرستادم

دکتر بسیار متعجب بود از تغییرات یک ماه ام ویک ادم کمال گرای سختگیر

به من چند بار گفت افرین عالیه تغییراتت

ولی از بابت چیت کردن اون هفته هم گفت ازقوانین من سرپیچی کردی

و از این قانون شکنی ها رو تاب نمیارم!

گفتم چه کنم چه نکنم؟

یخچال و فریزر رو باید خالی میکردم 

4 طبقه فریزر پر رو باید خالی میکردم اخه کجا؟

چندبسته مرغ و گوشت گذاشتم پیش صاحبخونه برای مصرف این دوسه روز

و به میم اطلاع دادم چه اتفاقی افتاده  وسایل فریزری رو بدم بهش

خودم تعمیرکار پیدا کردم و زنگ زدم و اومد خونه

معمولا در این موارد منتظر کسی نمیمونم برام کاری کنه!

ولی میتونمم هم کمک بگیرم

میم هم یکی رو پیدا کرده بود و هماهنگ کرده بود ولی تشکر کردم و گفتم خودم اقدام کردم!

میدونمم خوشش نمیاد این مدلی کار خودمو پیش میبرم!

همه رو بسته بندی مجدد کردم تو کیسه زباله که مشخص نباشه 

تا میم از سرکار بیاد!

میم اومد و من بردم فریزری ها رو یخچالی های فاسدشدنی روتحویلش دادم

غذاهارو یک وعده رو برای ناهار خوردم بقیه رو مجبورم بدم گربه های محل نوش جونشون

خونه رو و جای یخچال رو تمیز کردم وانت و کارگر پیدا نشده تا الان اینو دیگه سپردم به میم

چون توی این شهر تجربه دارم از خانم های تنها و غریب 

کرایه رو سه برابر میگیرن 

الان امروز تعمیرکار زنگ زد به وانتی اشنا شرح داد این خانم غریب اینجا

ایشون فرمودن یخچال رو یک و دویست میبرم و میارم!

فکر کن یه کوچه اونورتر!

یخچال منم از این 21فوت های بزرگ هست اما چون جدید هست سبک واقعا 

و امروز که خالیش کردم خودم راحت کشوندمش دم در ساختمون که حملش راحت شه

هم کارگر نیاد تو خونه دیگه 

 

میم تماس گرفت گفت خودم میام همراهشون که خیالم راحت شه

فقط زنهای همساده تو کوچه ان نمیدونم چطور میخواد بیاد اینا که زندگی ندارن ول هستن تو محل برا فضولی

میم و منم رو این چیزا حساس 

یخچال رو  اومدن بردن 

این جند روز اضطرابم یه علتی داشت

بلا دور باشه از سرخانوادم و عزیزانم و خودم

وسیله خراب رو میشه درست کرد اصلا میشه خرید

هیچی سلامتی خانواده و عزیزانت نمیشه و بودن و دل خوش بودنشون 

خیلی کمبود خواب دارم نه دیشب درست خوابیدم نه امروز 

یکم از کارای شرکت هم مونده که مرخصی ساعتی گرفتم ساعت 1

ببینم امشب میرسم تمومش کنم یا بذارم برای جمعه

مدیرمم دیروز یه کاری خواست در مورد پروژه ای که خودم بهشون پیشنهاد دادم

و اونم تا پایان هفته باید انجام بدم 

 چندتعمیری تو خونه هست 

یکی باید ابگرمکن سرویس بشه

باید شیرهای حمام تعویض بشه!

قفل در ساختمون هم خراب شده 

که اونم باید درست شه

این ماه رو ماه تعمیراتی می نامیم:(((

دیروز اونقدر خسته و کوفته بودم نشد پست کنم اینو 

احتمالا مشکل یخچال از گازشه

تاالان که تماس گرفتم با تعمیرکار اینو میگه 

ببنیم چی میشه امیدوارم امروز درست بشه و به دستم برسه 

با خستگی و کم خوابی پاشدم رفتم باشگاه 

ولی تمریناتم رو خوب انجام دادم چون ست های من 5 تایی هست

همه حرکاتم رو ست های 4 تایی زدم که هم برسم به برنامه ام هم انرژی کم و کمبود خوابم 

باعث خالی کردن بدنم نشه 

یه بسته از مرغها از صاحبخونه گرفتم و الان دیگه ناهار درست کنم تند تند وسط کارام

خداروشکر امروز 4شنبه است و میتونم فردا برا خودم باشم هرچند اخر این هفته هم باید کار کنم

ولی همینکه صبح شرکت تعطیله و موظفی ندارم بابتش که شب کار کنم و... خودش کلی کاره

 

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان