سردرد+کمخوابی

دیشب فقط دوساعت خوابیدم

و بدنم عین یه بمب در حال ترکیدن هست!

 این نوع رژیم نیاز به ورزش سنگین داره 

نیاز هست حداقل 3 ساعت فشار تمرینی سنگین به بدن وارد کنی!

و من با شروع رژیم باشگاه نرفتم دیگه فکر کنید بدنم داره چی میکشه!

نمیشه هم ولش کرد 

چون الان اوضاع قند خون و متابولیسم و هورمونهای بدن... داره به رژیم عادت میکنه 

و سه چهار روز اولی سخت ترین روزها برای بدن هست

بخوام ولش کنم انگاری به بدنم شوک بدی دادم از طرفی هم زحمتهام هدر میره:(

دقیقا همه ی کار استاد خوب پیش رفت تا کد اخر!

که کد اخر خطا میده

هرکاری کردم رفع نشد

ددلاینش تموم شده!

ولی خوب امروز من دارم همه ی تلاشم رو میکنم که بشه!

میم هم بنده خدا دیشب تا ساعت 1 خودش رو بیدار نگه داشت

دلش نمیمومد من کار دارم و خسته ام بره بخوابه 

هی میگفت برم فلان چیز رو برات بخرم بهمان چیزو بخرم 

گفتم نه اوکی ام فقط به خواب نیاز دارم الان 

که نمیشه بخوابم 

تازه کارای شرکت هم هست

امروز رو هم میگذرونم میدونم

تا حالا نشده شکست بخورم توی یه پروژه 

دیشب شکست اول بود برام!

ببینم میتونیم امروز به پیروزی برسیم یا نه؟

همیشه که قرار نیست ادم پیروز میدون بشه ولی این موضوع حیاتی

 

---------------------------

پی نوشت:

من همیشه میگم آدم خوش شانسیم

و بهترین آدمها میان تو زندگیم 

و معمولا اکثر ادمهایی که شخصیت اصلیم رو میشناسن

خیلی برام انرژی مثبت میفرستن و دعاگو هستن

شانسم از بابت خواننده های وبلاگم هم همینطور

 مثلا من ندیدیم سر قضیه میم کسی از شما حسادت کنه 

یا بد بگه یا بد بخواد برام

اکثرا که کامنتی حرفی میزنید از روی خوش رویی هست حتی اونایی که از شخصیت من خوششون نمیاد

و فکر میکنم این خیلی خوش شانسی میخواد که منتقدات هم یه جورایی بدت رو نمیخوان

ازتون ممنونم بابت همه همراهی هاتون:**بوس به لپ همتون

باید عرض کنم که کدنویسی ها جواب داد

بالاخره شد!

هرچند من از نتایجش راضی نبودم ولی خوب شد دیگه 

و الان دوساعتی هست کارم تموم شده 

کارای شرکت هم تموم کردم

ولی یه میگرن بد و وحشتناکی گرفتم

از خستگی مغزم درد میکنه سرم نه مغزم درد میکنه از فشار کم خوابی و کار

میم هم عین مامانها عین باباها هی میگه اینو برات بخرم اونو برات بخرم 

و منم ازش تشکر میکنم میگم نه رژیمم:)))))))))

الان دلم ژله میخواد و تو رژیمم این موقع آزاده ولی رژیمی و درست نکردم 

میم میگه برم برات بخرم میگم نه اون شکر داره 

حمایت و توجه اش وقتی حواسم به خودم نیست خیلی پررنگه حواسش هست

این یکی از ویژگی های اخلاقی خوبشه 

البته منم حواسم هست وقتی اون حواسش به خودش نیست

دوش گرفتم شام خوردم 

و قرص خوردم که سرم خوب شه بتونم بخوابم 

جلسه تراپیم رو کنسل کردم چون تایم نداشتم و گفتم بذاره برای فردا

که دکتر زنگ زد از دستم خیلی شاکیه:))))))

میگه موجا قول دادی منظم باشی و ماهی دوبار رو بیای

الان یک ماه می پیچونی

اگر اینطوری میخوای کنسل کن کلا

گفتم نههههههههههههههه فردا میام صحبت میکنیم 

آخر هفته هم باید برم دیدن مامان دلم خیلی تنگ شده کار بسه دیگه 

میم هم جریان سفرشون مشخص نیست

حس میکنم توی این دوروز چقدر لاغر شدم

دلم برای باشگاه لک شده واقعا

من برم یکم کارای شرکت رو برای فردا پیش ببرم که فردا زودتر برم باشگاه  وبه برنامه ام برسم

موجا ... ۲ خوشم اومد :)
مینا شین

خوشگلم موفق باشی توی کار و رژیمت . میبوسمت

مرسی قشنگترینم

Divine Girl

قوی بمون عزیزم 

قطعا بعد شکست یه موفقیت بزرگتر در راهه 

خودت رو در اولویت بذار

مرسی الی مهربون 

فعلا شرایط جوری بود نمیتونستم خودم رو اولویت قرار بدم:(
مرسی عزیزم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان