پایان بهمن ...

خوب بهمن ماه داره تموم میشه وارد ماه اسفند و اخر سال میشیم

دیگه باید برنامه ریزی ها و هدف گذاری هامون مشخص کنیم

و یه ارزیابی از امسالمون داشته باشیم

تو نیمه دوم امسال خیلی کمتر کتاب خوندم که حواسم به این بود

ولی بجاش خیلی بیشتر ورزش کردم که برام اولویت داشت و با وضعیت الانم من مدیون ورزشم که حالمو بهتر میکنه

مهارت افزایم تو نیمه اول بهتر بود 

و میشه گفت کلی مهارت جدید یاد گرفتم

اما تو نیمه دوم بخاطر اوضاعی که پیش اومد واسه هممون سخت شد

و استعفام 

نشد خیلی از مهارتهای جدیدم پول دربیارم 

چون من معتقدم مهارت هایی کاری اگر قرار نیست برات درآمدزا باشه نباید بری سمتش

همیشه نمیشه تو هرسنی علاقه رو در نظر گرفت!

الان در شرایطی هستیم توی این کشور که نمیشه خیلی رفت پی علاقه و....

روزهای سخت بیشتری پیش رومون هست که باید دوام بیاریم

ما باید کنار هم دوام بیاریم!

از پریروز هوا اینجا سرد شده 

منم که بخاری رو خاموش میکنم وقتی خونه نیستم گازو میبندم

دقیقا خونه هنوز سرده و گرم نشد از دیشب 

میم میگه لابد میخوای مریض شی یا سرما خوردی 

که سردته 

بعید از تو تو همش گرمته:)))))

راست میگه خیلی کم پیش بیاد من تو زمستون بگم سردمه

یه نیم ساعتی هم خوابیدم وسط روز 

الان کامل سرحالم که برم باقی کارهامو انجام بدم خوب من برم که کلی کار دارم باید برم کلاس زبان هم

 

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان