رضایت درونی!

این هفته خیلی از خودم رضایت دارم 

بابت ارامشم

و بابت ورزش کردنم

امروز مربیم میگفت خیلی خوب شدی عین قبلا ورزش میکنی

یه مدت مریض شدی و بعدش که اومدی شل گرفتی همه چی رو

الان همون دختر با اراده رو میبینم که با مدیریتش باشگاه رو هم دست گرفته 

و جو سمت ورزش برده باز

واقع بعضی خانما میان باشگاه که اومده باشن و حرف میزنن خیلی

دقیقا برا حرف زدن میان فقط

و این عصبیم میکنه 

چون وقت بقیه رو هم الکی میگیرن و مخاطب قرارت میدن 

کف دستم از دیشب درد میکنه 

فکر کنم بخاطر وردنه هست و کارای خونه

دردش یکم تو ذوق میزنه 

استخونش دردناک شده 

دیشب میم عذرخواهی کرد که من بیدار موندم تا 12

تااون بیاد کلوچه ها رو ببره 

هردو حال نداشتیم و خسته بودیم من حوصله لباس عوض کردنم نداشتم فقط چادرگلی سرکردم رفتم پایین 

بعد پیام داده بااون موهای بافته شده و چادر نماز عین فیلمهای قدیمی و نوستالژیک شدی دختر همسایه :))))

من که بیهوش شدم از خستگی ولی زودتر از الرام بیداریم بیدار شدم

حسابی هم ورزش کردم و الان برگشتم 

نشستم تو ماشین موقع برگشت میم زنگ زد

میگه الان دیدمت چرا ایقدی خودتو اذیت میکنی له له بودی 

میگم قبلا ملت میومدن دم در مدرسه 

الان میان دم در باشگاه:)))))

گفت دوست داشتم بیام دنبالت ولی تا من زنگ زدم تو توی ماشین مربیت نشستی دیگه 

خلاصه من میم رو ندیدم 

امروزم روز شلوغی داره منم که امروز وحشتناک شلوغم زبانم دارم 

فقط منتظرم این هفته تموم بشه 

من بتونم جمعه یکم بخوابم. 

مراسم میم اینا هم که من نمیرم

خیلی تابلو رفتن من 

اجی و داداشش منو میشناسن 

و دوستش امید 

خوشم نمیاد برم هی زیر ذره بین باشم.

 

 

موجا ... ۲ خوشم اومد :)
پسر آبی

سلام

رابطه شما با میم چیه؟

سلام فکر نمیکنید سوال خصوصیه؟

بعدم چرا باید توضیح بدم ؟

پسر آبی

حرفی برای گفتن نداری!؟ اگه خصوصیه اینجا ننویسش

فکر کنم به شما مربوط نیست که من اینجا چی می نویسم!! باهرکسی نه آدم نباید حرف بزنه

پسر آبی

منم برای همین شما رو قطع دنبال کردم... 

کار خوبی میکنی


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان