دلتنگ نیستم!

واقعا دلتنگ میم نشدم هنوز

دیشب خیلی خوب و با ارامش خوابیدم

پرش خواب هم نداشتم 

صبحم خیلی خوب و سرحال بیدارشدم رفتم باشگاه درم با کلید بازو بسته کردم

که صدا نده و میم متوجه رفتنم نشه 

و برنامه جدیدی که آرمین خان نوشته بود رو مشترکا با مربیم پیاده کردیم

مربیم هم داره رو برنامه من کار میکنه چون اناتومیش شبیه منه و حجم عضلاتش

خیلی خوب بود یار تمرینی خوبی بودیم برا هم 

و قشنگ هلاک شدم من 

دیشب فرصت شد تازه ویسهای آرمین رو گوش کنم

گفت رفتم از آرشیو اخرین عکسایی که با برنامه من کارکردی سه سال پیش رو

درآوردم مقایسه کردم دمت گرم دمت گرم واقعا 

خوب بدنی ساختی نسبت به اون موقع 

وفقط چندماه دیگه تغذیه رو رعایت کنی برنامه رو هم اجرا 

بدنت حرفه ای حرفه ای میشه 

من خودم عکسای اون موقع رو ندارم 

یعنی عکسایی که برا آرمین واسه برنامه گرفته بودم رو منظورمه 

ولی خیلی خوشحالم که یه ادم فوق حرفه ای اینو بهم میگه 

و همینطور انگیزه گرفتم برنامه اش رو دقیق اجرا کنم

چقدر خوبه که بهم میگه با اراده ای که ازتو سراغ دارم 

با قدرتی که در تو سراغ دارم میدونم دوسه ماهه دیگه رو سفیدم میکنی

واقعا دلتنگ میم نشدم 

فقط یکم ناراحتشم میدونم حالا چقدر خودخوری کرده از دیروز که رابطه کم بوده 

چقدر اذیت بوده 

منم تجربه این وابستگی رو دارم قبلا 

دیشب خیلی دلتنگ داداش بودم متنفرم از بهمن لعنتی که از راه رسید

خیلی گریه کردم سیگار کشیدم 

ولی بعدش پاشدم به پوستم رسیدم و به موهام رز ماری زدم 

و ماساژدادم پوست سرمو که امروز که دوش میگیرم حسابی تقویت شده باشه

الانم گل ختمی دم کردم 

که بعد دوش به موهام بزنم

یه خبر خوش هم به دستم رسید که روزمو ساخت

عسل رفیق قدیمیم خبر از نامزدیش داد

دیروز زنگ زد حالم خوب نبود که جوابش بدم 

حتما روز خوبیه امروز 

باید خونه رو تمیز و مرتب کنم یه دوش اساسی بگیرم

کار استادمم دیگه اخراش خداروشکر

 الان میشینم تمومش میکنم

بعد میرم سروقت خونه 

ناهارم دارم 

عصری هم وقت شد میخوام برم پیاده روی.یعنی غروب میرم.ولی از یه مسیر دیگه ای میرم 

نمیخوام برم سمت شرکت و دفتر میم اینا 

خوب من برم که کلی کار و برنامه دارم امروز.

 

موجا ... ۲ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان