نبض زندگی...

 

امروز قرار بود نازی و لیلا بیان پیشم

نازی تپلی شده هنوز اول بارداریشه ولی تپل شده

منم کارامو انجام دادم ناهارم داشتم 

دوش گرفتم و خونه رو مرتب کردم

و وسایل پذیرایی رو اماده کردم و 

تا بچها برسن

دورهمی خوبی بود ولی از دستم خیلی گلایه مند بودن که ولشون کردم:(((

عکسا و فیلمهای عروسی رودیدیم وباهم خیلی خوب بود دورهمیمون 

منم منتقل رو اتیش کرده بودم چایی دودی خوردیم 

ساعت 8 هم بچها رفتن چون نمیخواستن شام بمونن به صرف عصرانه بودن 

میم هم از صبح کلی درگیر بود ولی چندباری زنگ زد حرف زدیم 

میدونست عصر مهمان دارم دیگه فقط قبلش زنگ زد اگر چیزی بیرون نیاز هست بره بخره گفتم نه همه چی تحت کنترل

از این رفتارش بابت مسئولیت پذیر بودنش خوشم میاد

دقیقا منتظر مشاور بودم این سه ماه 

دقیقا همین امشب زنگ زده نوبتت شده پاشو بیا 

گفتم مهمان دارم که کنسل کردم 

بعدش دیگه نازی اینا رفتن 

مربیم زنگ زد 

بنده خداهنوز درگیر پروسه طلاقه 

گفتم احتمالا شنبه بیام

میگه نه برو فیتنس در اب 

اینطوری عضلاتت زودتر برمیگرده اینطوری برگردی باشگاه بهتر دردهات از بین رفته 

خودمم بدم نمیاد برم فیتنس در اب

خوشم میاد 

ولی رفت وامدش سختمه این استخر تفریحی و کمی خارج شهر محسوب میشه 

هزینه رفت وامدم زیاد میشه 

حالا بذارم ببینم چی میشه 

فردا اجی میاد ناهار

احتمالا بمونه پیشم 

 

 

موجا ... ۲ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان