ماساژ:(

امروز به خانم دکتر گفتم دردم بیشتر شده 

دیگه امروز از دستگاه فیزیو ضربه ای استفاده کردند که دردش بیشتر بود

شبیه اینکه دست کنه پوستت به همراه عضله بکشه:( نیشگون در ابعاد بزرگتر:)))

هیچی دیگه این 50 دقیقه طول کشید

و خانم دکتر گفت اتاق لیزر که رفتی یادم بیار دوباره معاینه ات کنم

و منم موسیقی گوش کردم و با نسترن چت میکردیم تا این 50 دقیقه فیزیو دردناک گذشت

بعدش اتاق لیزر که رفتم و یو اس و بعد لیزر

هیچی خانم دکتر معاینه کرد مجدد

گفت عضلات پشت پات کاملا خشکه و گرفته تحمل دردت بالاست؟

گفتم اره 

گفت یه ماساژ دردناک هست که باید برات انجامش بدم 

یه دستگیره استیل اورد یه چیزموج داری بود 

وای وای نگم ایقدی دردناک بود این ماساژ که میخواست اسپاسم عضلانی رو برطرف کنه 

یعنی من فقط خودمو به زور نگه داشته بودم که جیغ نکشم اشکم در نیاد 

خیلی بد بود 

15 دقیقه همینطوری ماساژ داد  و دردناکتر میشد وشدتش بیشتر

یعنی حس کردم دارم از حال میرم

ولی یکم عضلات پشت پام ازاد شد

گفت شنبه هم بیا یه سری تمرین دیگه بهم داده

و قرار شد اینارو هم تو خونه انجام بدم ببینم دردم چطوری میشه

الان یکم درد پشت پام کمتر شده ولی همچنان اسپاسم داره 

شنبه هم قرار این ماساژ دردناک رو انجام بده:(

بعد از فیزیو تراپی درد کمتری داشتم و راحتتر میتونستم راه برم ولی هنوز یکم لنگ میزنم:(

حالا بااین وضعیت میم منو ببینه:))))) عالی میشه 

 

موجا ... ۲ خوشم اومد :)
بهی ستوده

اگر تشت گود یا وان داری پات را بذار در آب داغ و ماساژ بده

روغن کنجد و سیاه دانه به عضله ها بزن خیلی خوبه

اره دارم عزیزم 

باشه حتما عزیزم مرسی ازت 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان