رنگ مو2

تاالان که پروژه رنگ مو شکست خورده

رنگ سه صفری که خریده بودم فقط یه درجه رنگ مو رو باز کرد

دیگه صبح رفتم ازش دکلره خریدم

که موهام رو دکلره کنم 

الانم رو کله ام دکلره گذاشتم:))))))

حالت امبره 

ایقدی از یوتیوب فیلم دیدم 

تا تونستم انجامش بدم 

اونقدری مهر رادی به دلم نشسته 

نمیدونم چرا ایقدی مرتب سراغشو میگیرم 

بااون پستونک کوچیکش دوست دارم بخورمش این بچه رو ایقدی که مهرش به دلم نشسته

داداشی هم زنگ زد گفت فردا داره میاد

که بچها رو بیاره 

ویکم زن داداش مشکل پیدا کرده قلبش

گفت بهش نگو این چند روز هزار تا دکتر بردمش

زن داداشمم ایقدی حساس رو مریضی

گفتم باشه ولی ناراحت شدم 

 

خوب پروسه رنگ و دکلره تموم شد

و نتیجه اش یه امبره روش خوب بود 

که هم در وقتم صرفه جویی شد

هم در هزینه هام:)))))

همینو کمتر دوخوردی ازم نمیگرفت

من با 300 تومن انجامش دادم با مواد عالی:))))

موهامم فر کردم 

نازی و لیلا که خیلی دوسش داشتن 

 

دیگه امروز پروسه رسیدن به خود رو به حد اعلا رسوندم 

برم تازه بشینم کارای شرکت رو انجام بدم 

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان