مسابقات

مربیم میگه بیا سال آینده تو مسابقات پرورش اندام شرکت کن

من هنوز کلی راه دارم 

راستش تو نظر خودمم بود 

ولی چه بدونم 

فعلا که اگر وقفه ای پیش نیاد همینطوری ادامه میدم 

امروز یکی از دخترا میگم تغییراتت میبینم خیلی کیف میکنم داشتم به یکی از بچها

میگفتم چقدر فلانی تغییراتش عالی بوده

و همین که خیلی با اراده ورزش میکنه 

مربیم میگه هم قدرت بدنیت بالاست هم فیزیکت خوبه برای مسابقات 

ولی من هنوز درصد عضله ام زیاد نیست

ببینم چی میشه دیگه 

امروز یکی از کنکوری های باشگاه شیرینی اورده بود

من نخوردم 

گفتم سهمم برا بچها 

این همه امروزخودمو کشتم بیام اخرش شیرینی بخورم اخه؟

مربی میگفت افرین فقط تو نخوردی 

نت همراه رو قطع کردن اینجا 

و تا رسیدم میان وعده بعد تمرینم رو خوردم

 ورفتم رنگ مو خریدم

و ببینم چه بلایی سر موهام بیارم 

ظهر هم زنگ زدم برام مرغ اوردن 

و سوسیس کالباس درست کردم 

خیلی خوب شد 

و حال کردم با مزه اش

یکساعتم بعدش خوابم برد از خستگی

به زور ساعت 4 بیدارشدم 

یه سری تغییر تحولات اساسی تو شرکت داره میشه که بد نیست

منسجم ترشدیم 

و امروزم دوتا گروه دیگه زدن 

و بیشتر همکارام شناختم

دیگه همینا الان رنگ به کله ام مالیدم 

ولی ببینیم تهش چی میشه

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان