تنبلی!

تپل معتقده من تنبلی میکنم

که اعتقادشم درسته 

هیچ کس مثل تبل منو بلد نیست

امروز یکساعت حرف زدیم 

میگه من ناراحتم از بابت اینکه خودت قدر خودتو نمیدونی

تو اگر استعداد نداشتی حتی نیم ثانیه وقت نمیذاشتم برات

خلاصه یکساعت رو ممبر بود

در نهایت گفتم تو که میدونی من استعداد دلیل تراشی سفسطه هستم 

هی تو میگی هی من ذهنم دلیل تراشی میکنه 

گفتم اره میدونم این خلاقیتت رو میاوردی تو کارالان 

الان سه برابر امروز درآمد داشتی من بازیگوش هم هستم!

دیگه امروز بعد صحبت با تپل

پاشدم رفتم بانک 

اونقدری کارمندش ادم فس فس کنی بود که دقیقا تا ساعت 1 طول کشید یه افتتاح حساب!

رفتم داروخانه های اطراف بانکم گشتم

و یکی از داروخانه ها داروم رو پیدا کردم خداروشکر

خیالم راحت شد اضطراب داشتم 5 روز دیگه قرصم تموم میشه من چه غلطی کنم 

روانی نشم 

تازه اثر داروها از دوهفته بعدش مشخص میشه

خلاصه حساب که افتتاح شد من یه مسیری رو با تاکسی اومدم تا کبابی

و برا ناهار کباب خریدم و تا رسیدم ایقدی گشنه بودم غذام خوردم 

بسکه اذیت شدم تو بانک 

برای یه ادم بیش فعال هیچی سختتر از این نیس رویه صندلی بشینه 

و هیچ کار خاصیم نکنه 

کارمنده هی فس فس میکردم میگفتم پس چی شد؟

میگفت الان دارم فلان کارو انجام میدم وبهمان کارو...

وسطشم کار هزار تا دیگه رو انجام داد

واقعا عصبیم کرد 

قشنگ دیگه بی قرار شده بودم 

انتظار به خودی خود برا مردم عادی اسون نیست

چه برسه برای adhd که دیگه هیچ رسما نابود میشه 

تپلم همینطوری پیام میداد 

رگباری

حرفاش انگیزه دادنی بود 

ولی غرغر هم میکسش بود

گفتم بانکم ایقدی غرغر نکن جان عمت 

خودم به زور خودمو میکشونم این روزها 

از همه طرف به غیر از داداش انتقاد سمتمه 

بجز البته شغل اصلیم

برداشتن چندهندونه باهم اصلا اسون نیست

خوب استاد زبان رو بالاخره امروز باهاش صحبت کردم تو بانک

و گفتش که یه دوره پیش ایتلس داریم 

که گروهی 10 نفره است 20 جلسه دوماهه فشرده 

دیگه منم گفتم ثبت نامم کنم 

همین اموزشگاه نزدیک خونه که درواقع بهترین بود تو شهر

 خلاصه اینو اوکی کردم حالا باید برم نصف هزینه رو واریز کنم

 تازه دوماه بعدیش هزینه اش 5 تومن 

ولی خوب به نظرم می ارزه دیگه 

باید خودمو برسونم حتما

از راه رسیدم فقط غش نکردم از خستگی 

سعی کردم بخوام نشد 

حرفای تپل دور سرم می چرخید

تپل گوشی خریده و صندلی 

فکر کنم یه 60 تومنی پیاده شده 

برا تولدش خریده بود 

هی به منم انگیزه میده فس فس نکن

خلاصه امروز کله ام خوابه 

شلوارم کلی برام گشاد شده 

دیروزم یه جین مشکی داشتم که برام تنگ شده بود پوشیدم برام گشاد شده 

تپل میگه اگر مثل ورزشت دل به کار من میدادی الان بالاتر من بودی:)))))))

موجا ... ۲ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان