مشکوکم

دیشب از پا درد خوابم نبرد تا یک

بعدش دیگه ساعت یک خوابم برد

حالا توی این حین این روزها یکم به دوستم علی مشکوکم

هرروزپیام میده وقت بی وقت چطوری؟؟ چه خبر داری چه میکنی؟

ما رفاقتمون مدلش اینطوری نبود که 

یه نقد فیلمی چیزی تو گروه نهایتا هم مینشستیم دل و روده یه فیلم باهم میریختیم بیرون 

علی درون گراست عین اقای ی

ولی چند وقت جلو من برون ریزی داره کلاسهای دکتر رضایی رو میره که بعد سی سالگی و از این چیزشعرها:)))

هی میاد دستاوردهاشو بهم میگه

میدونه من هارپ دوست دارم هارپ نوازی قشنگ ببینه برا من شیر میکنه و...

اما اینطوری نبود هرروز هرروز پیام بده 

حالم ندارم بپرسم تو چه مرگت شده تو این سن قد خر ملانصرالدین عمر کردی 40 سالته ها 

عین بچه دبیرستانی هاچرا رفتار میکنی؟

واقعا یه چیزی که مهمه این مردها کمتر اداب معاشرت بلدن تا ما دخترا

اینو به وضوح بخصوص توی این شهر دارم میبینم 

و این یه مساله اساسی شده واسم چرا واقعا؟

هرجا میری سلام علیک میکنی میگن اره مشخص اینجایی نیستی!

یعنی چی خوب ؟

صبحم زودتر از اونچه باید بیدار شدم 7و30 ترجیحم دوش گرفتن بود تا اینکه کارای خونه رو انجام بدم

یه کوه لباس باشگاهی باید شسته بشه 

ناهار هم هوس تهچین کردم موادش گذاشتم اماده 

10 مین وقت دارم این پست رو بنویسم و بعدش برم تا تپل شرفم رو نبرده تکالیفم رو دوباره بنویسم

ساعت 10 هم کلاسم با تپل طبق هرروز 

شبم کلاس با استاد وبچها دارم 

نمیدونم امروز به کلاس میرسم بااین وضع کارها یا نه؟

شرکت هم کمپین داره اما کارای کمپین رو دیشب با رییس فیکس کردم و ایرادی نگرفت 

مونده یه سری تغییرات کوچیک اعمال کنم تا قبل ساعت 3 که رییس تایم بیداریشه براش بفرستم 

چقدر روان شاد شدم به خودم مرخصی دادمو از گروه دبیرستانمون زدم بیرون 

بچها هم کله منو خوردن بسکه پیام دادم بی تو به ما خوش نمیگذره 

گفتم مرسیتونم بذارید من استراحت کنم واقعا حالم خوبه از هیچ کسم ناراحت نیستم والا

خوب وقت من تموم شد دیگه برم 

دعای امروز 

خدا کمک کن عقده ای نباشیم:))))

-------------------------

امروز یه مقاله خوندم که میگفت واکسن کرونا سیستم ایمنی بدن رو به طور کلی ضعیف میکنه!

یعنی شوک شدم دیدم اوه چقدر این قضیه ادامه داره عوارض کرونا 

واکسنش خودش

من با دوز اول مریض شدم یعنی همین بوده؟

با دوز دوم که هم که همینطور!

اونم سینوفارم 

دیگه هیچی بعدش داداش گفت تو که رعایت میکنی جایی هم نمیری

نمیخواد دوزهای بالاتر رو بزنی دردسری شده این واکسن ها واست نزن دیگه 

خوب شد دوتا دوز بالاتر رو نزدم

 به عینا من در بدنم واقعا واکسن سیستم رو بهم ریخت

نمیدونم چقدر دیگه مقاله و تحقیق باید از کرونا بشه که یه سری مسائل برامون روشن بشه 

سیستم ایمنی بدن من خداروشکر خیلی خوبه و خوب بوده 

جز همین واکسن که از سال پیش تا الان کلی چالش برام ایجاد کرد 

واقعا مساله ای نداشتم ان شالله که همینطوری پیش بریم.

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان