تراپی!!1

یعنی قشنگ ذهنم خالی خالی شد!!!

کلی حرف زدیم 

تراپیستم امروز جلو من تلفن شخصیش که مهم بود رو جواب داد!

بعدم توضیح دادم که اینطوری بوده و...

درصورتی که ازش توضیح نخواستم ولی خوب این یکی رو دوست دارم 

قشنگ حدوحدود رو حفظ میکنه 

خوب یکم حرف زدیم از مسائلی که هفته قبل قرار بود اجرایی بشن

بعد در مورد ارتباط جدید و... صحبت کردیم 

بعد قضیه کراش تعریف کردم 

نظر تراپیستمم اینه من دارم درست رفتار میکنم

با توجه به جو فرهنگی و عرفی این شهر

فارغ از جو خانوادگی کراش که هنوز خبر نداریم ازش!

درست نیست من شروع کننده باشم اونم شروع کننده باشه مهمه که چه نوع ارتباطی میخواد؟

حتی یه سلام علیک ساده هم میتونه کلی فکر وخیال ایجاد کنه!

خوب خداروشکر که هم نظر بودیم فکر میکنم اگر تراپیست های قبلیم بودن 

میگفتن که خودت برو جلو رابطه رو شروع کن

و...

من بااین مساله تو ایران کنار نیومدم که رابطه رو هم میتونه زن شروع کنه!

جوفرهنگی و عرفی ایران اینطوری مرد شروع کننده باشه!

 بعد تراپیستم حرف قشنگی زد گفت تو یه عمری به همه میگی نه یه جورایی این که کنترل دستته 

خوشت اومده باعث افتخارتم هست گاهی 

الان تو هنوز امادگی نه شنیدن از یه مرد رو نداری

 و برات میشه یه شکست بزرگ

راستم میگم به این قضیه خیلی فکر میکنم!

پس پرونده کراش بسته میشه تا حرکات بعدی خودش

البته من با داداش باید برم پیشش ببینم خونه پیدا کرده؟

تپل کارد بزنی خون درنمیاد

فایلهای رو که من تموم کردم تشویقش کردم ویندوز عوض کنه بک اپ ها رو هم پاک کرده حواسش نبوده 

وای وای روانی شده یعنی 

منم شانس اوردم که این مشکل پیش اومد دیگه جلسمون لغو شد

و نمیتونه غرغر کنه و ...

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان