هلاک!!111

چقدر خوبه تایم باشگاه تغییر کرده

هرچند من میسوزم تا این دودقیقه راه رو برم

ولی خلوتتر شده حسابی مربیه آمادگی جسمانی کار میکنه باهامون برا گرم کردن

و یه حدود نیم ساعت حسابی گرم کردیم من رسما دیگه شهید شدم اخراش:)))))

تمرینام امروز بالاتنه بود ساعت 7 تموم شدم گفتم خوب وقت هست یکی دوحرکتم خودم اضافه زدم 

دستم بی حس شده بود قشنگ عین پاهام روزهایی که پا داریم

دیگه خلاصه یه دوش اساسی گرفتم گفتم میرم خرید

هیچی تپل زنگ زد و جلسه گذاشتیم فایلها رو بررسی کردیم شد 9وربع

من داشتم رسما میمردم از گشنگی 

تا قطع کرد پاشدم سریع لباس پوشیدم رفتم مرغ و موز و شیر خریدم وبرگشتم 

یه دوشب بعد 9ونیم میرم خرید تو کوچه اصلا دوست ندارم

باید این کارو ترک کنم

برنامه بریزم از راه باشگاه برم 

هیچی دیگه خسته و کوفته اومدم داداش زنگ زد رسیده بود خداروشکر

قرار شد فردا بریم بندر باهم 

احتمالا من برم اگر کارم سبک باشه وصبح بیدار شم

تندتند مرغ گذاشتم تو دستگاه و سالادم که داشتم

و سیب و زمینی و قارچ 

قشنگ مردم تا 20دقیقه ای اماده شد 

باید با تپل صحبت کنم ایقدی حرف نزنه جلساتمون صبح باشه بهتر برا من

هرچند جلساتمون همش کار حرف نیست

ولی تایمش بده 

خلاصه یکم تا بیدارم بشینم پای کارها که فردا به یه جایی برسونمش

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان