روز مهم!!

امروز کلی کار دارم ولی ریلکسم تا لنگ ظهرم خوابیدم:)))

این دختره که اومده جا تپل خیلی خنگوله 

و یه جورایی من باید یه چیزایی بهش بگم و کلا خیلی پرته!

یه چیزایی پیشنهادمیده بعد من میگم اینارو کار کردیما مگه این دوهفته که اومدی 

چک نکردی سایتو؟

هیچی بنده خدا چک نکرده 

دیگه منم بهش فشار نمیارم و ما همکاریم رییسش که نیستم تا بتونم کمکش میکنم راه بیفته

دیشب پنیر خامه ای درست کردم 

خیلی خوشمزه شده 

و اسون وراحت بود 

صبح که پاشدم ازش خوردم دیدم وای چه مزه خوبی داره من عاشق پنیرم و هر پنیری رو هم نمیخورم

ولی این عالی بود

بعد دیشب ماست هم درست کردم 

دیروز متوجه شدم اینا به ماستهایی رژیمی که من میخرم نشاسته ذرت میزنن!

پوووووووووووووف 

اون بی وجدان براش مهم نیست یکی میخوره دیابت داره یا مشکل مصرف گلوتن و گوارشش حساسه و....

من برای رژیمی بودنش میخورم و پروتیین بالاش چون بهش شیر خشک هم اضافه میکردن 

دیگه خودم دیشب دست به کار شدم شیر خشک هم داشتم میکسش کردم با ماست و شیرهم که خریده بودم ماست درست کردم تو شیشه

اونو باید بذارم فردا تست کنم 24 ساعت باید تو یخچال بمونه بعد تست بشه

یکم با اقای ی حرف زدیم اذیتم کرد منم بهش گفتم 40 سالت شده خرپیر بازم کرم میریزی؟

از دیروز هم قفلی زدم رو یه اهنگ قدیمی ابی 

قلب تو قلب پرنده پوست اما پوست شیر

زندون تن و رها کن ای پرنده پر بگیر!

امروز باید برم باشگاه از طرفی هم کلی شلوغم نمیدونم میرسم یا نه؟

خوب خداروشکر شلوغ بودن امروزم کنسل شد با استادم حرف زدم گفت یه ماه دیگه وقت داریم 

دیگه هیچی پروژه رو با حوصله بیشتری انجام میدم

امروز مربیم بهم پیام داد گفت رفته یه باشگاه نزدیک خونمون

گفتم من دیروز رفتم همون باشگاه قبلی ثبت نام کردم و .....

اصلا دلگیر بود نبود شما 

یکم حرف زدیم این مربیم در حرفه ای بودنش هیچ شکی ندارم با وجود سن کمش

هم در رشته اسیب شناسی نامبر وان بوده تو دانشگاه و دانشگاه خوبی هم درس خونده

حیفه میبینم تو شهرستان همچین ادمهای حرفه ی رو نمیذارن کار کنن

بعد این مدیر باشگاه رفته همچین عنترکی رو اورده مربی کرده 

وقتی بهش گفتم از مربی جدید خوشم نیومده انرژیش رو دوست نداشتم و رفتار و اندامش اصلا نشون از حرفه ای بودنش نبوده

ایقدی خندید 

گفت من نمیدونم تورو چیکارت کنم ایقدی ادم شناسی 

دقیقا دلیل ناراحتی و غصه این مدتم همین بود 

قرار سرشاگردام چی بیاد وبه کی سپردمشون؟

داشتم میگفتم من همش شاگرد اول بودم رتبه یک کشوری بودم 

مربی فلان وفلان بودم تو استان برا بار اول

بعد چرااین شهر بامن اینطوری رفتار میکنن

و اینکه تو اینو متوجه شدی قلبم رو ارومم کرد

گفتم ببین تو حرفه ای هستی ولی بخش بیزنسی کارتو بی خیال شدی

باید این بخشم توسعه بدی 

یکم دیگه حرف زدیم دلم براش تنگ شد 

من متنفرم از ادمهای که حرفه ای نیستن ویه کارو قبول میکنن 

و متنفرم از مدیرایی که این تفکر رو دارن که فلانی نذار برامون شاخ نشه 

نسبت به ادمهای حرفه ای تو این کشور اینطوری رفتار میشه اکثرا

احتمالا برنامه رو ازخودش بگیرم 

من که نمیتونم از این مربی جدیده برنامه بگیرم البته گذاشتم ببین یک هفته دیگه برنامه میده بهم چطوریه

ولی قطعا اگر ببینم مشکلی ایجاد میکنه ازش استفاده نمیکنم 

دست دردم رو مربی خودم خوب کرد چون متخصص اسیب شناسی بود 

حالا ببنیم چی میشه امیدوارم چند روز بعداین انرژِی های منفی ازم دور بشه 

شایدم یه بهانه جویی ذهنی برا فرار از ورزش کردنه:)))))))

دیشب لباسهای باشگاه رو مرتب میکردم دیدم من چقد لباس دارم که یبارم باهاش باشگاه نرفتم 

صرف تصمیم برای باشگاه رفتن من چقد مقدمات چیدم و عملی کردنش هم برام سخت بوده 

البته ساعت کاریم و اوج جلساتمون در تایم باشگاه هم بی تاثیر نبوده 

وباید نظمش بدم اینو 

 

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان