کراش!

جدیدا فکر میکنم رو مامورهای برق کراش زدم:)))

اقا همه قد بلند و عضلانی همه موها جوگندمی

اقا پوستها همه برنزه به نظرت نباید گراش بزنم؟

هیچی صبح بازرس اداره برق اومده بود چک کنه کنتور درسته یا نه

هی اف اف زد و در زد منم معمولا دروبرای مامورهای اب و برق و گاز باز نمیکنم

چون ممکنه یکی الکی خودشو جا مامور جا بزنه و....

و معمولا فیلم از کنتور میفرستم به شماره ای که پشت در میذارن 

ولی این دیگه چندبار رفت وبرگشت و در زد و خونه های همسایه هم در زد و صداش میشنیدم

دیگه پاشدم درو باز کردم براش

لامصب چه تیکه ای بود:)))))))

امروز خداروشکر با الارم بیدارشدم و تا یکساعت بعدش هم صبونه خورده بودم هم خونه رو مرتب کردم

البته دیروز وقت گذاشتم همه ی کارهای پست قبل رو انجام دادم خونه رو حسابی تمیز کردم و 

راه پله هم شستم

شامم پیتزا درست کردم برا جایزه!

امروز دوتا کاراز استاد رو باید شروع کنم تا اواسط هفته تمومشون کنم!

فایل کلاسمون رو هم گوش کنم که این دوتا دوستهای استاد که اومدن توگروهمون ایقدی سطحشون بالاست

من لال شدم جلوشون!

امروز داداشی میره 

و من احتمالا امروز نبینمش دیگه 

یه سری لباس خیس کردم که بشورم 

کارهای شرکت هم میذارم عصر انجام بدم 

چون رییس امروز وفردا تعطیله

عودهام تموم شده رفتم بخرم دقیقا دوسه برابر شده!

دیشب نشستم سرچ کردم چطوری خودم عود درست کنم:))))) اونم گیاهی و کم ضررتر والا

حالا وقت بذارم اینها رو موادش برم بخرم و دست به کار بشم!

از دیروز که ب کمپلکس میخرم حالم بهتر 

و داروهای اضطرابمم تموم شده و فردا نوبت دکتر دارم

باشگاه هم دیگه این هفته هرجوری هست رو باید برم من 

بالاخره از یه جایی باید شروع کنم یه تکونی به باسن مبارک بدم بسه دیگه تو خونه موندن

الان من یه جاهایی رو بدون ماسک میرم

البته هنوز اینجا ماسک میزنم من ولی بندر و شهر خودمون نه 

چون امارش صفره دیگه 

خلاصه اینطوریاست من وسط کارام این پست نوشتم فکر کنم یکم از هر دری شد:))

خیلی وقت بود دنبال یه نرم افزار بودم 

ولی خیلی گرون بود

امروز یکی زنگ زد ازم یه کاری خواست گفتم تو این نرم افزارها این راحت انجام میشه

ولی خوب گرونه و اشتراک یک ساله اش نزدیک 2.900 هست 

گفت باشه 

بعد نیم ساعت زنگ زد گفت ببین بیا بخرم من اینو برام انجام بده

گفتم اوکی لینک و اینا دادم بره از جایی معتبر بخره 

بعد زنگ زد گفت من وقت ندارم اینو بخرم بیا پولو واریز کنم تو بخرش

هیچی دیگه جالب بود برام پولو فرستاد من خریدمش:))))))))

تا یکسال دست منه:)))))

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان