فیلم ترسناک رو من جوابه!

من فهمیدم امروز کارایی مغزم بیشتر بود باوجود ااینکه دوسه ساعت فیلم دیدم 

و تو رختخواب کار کردم

ولی مغزم خوب کار کرد

از صبح بیش از 11 ساعت کار کردم برای شرکت!

رییس دیگه به گوه خوردن افتاد گفت برو بخواب

منم کلافه کردی ایقدی امروز کار انجام دادی و گزارش فرستادی خواستم دقیقا به گوه خوردن بیفته! 

هیچی دیگه خستم خیلی خسته خوابم میاد 

امیدوارم خوب خوابم ببره

با داداشی حرف زدیم نیم ساعتی

گفت میخوام بیام خانم بچها رو ببرم دوهفته اگر مرخصی بدن بهش

گفتم کار خوبی میکنی

یکم دیگه از برنامهامون گفتیم یه سری کار قرار باهم انجام بدیم

رفتم پیاده روی حوصله نداشتم از وسط راه برگشتم 

دیشب نون لازم داشتم رفتم نونوایی دم در خونه تعطیل کرده بودن و تو ماشین بودن داشتن میرفتن منو دید ایستادگفت نون میخوای

گفتم اره 5 تا نون میخوام 5 نون لواش داد هزینه نگرفت

امروز رفتم پیش شاگردش کارت کشیدم اقاهه منودید شناخت گفت چرا اومدی حساب کردی ازسهمیه نون خودم بهت دادم

گفتم مرسی خوب چه فرقی داره من باید پولشومیدادم 

دیگه رفتم تا یک کیلومتری خونه وبرگشتم اندازه ی که پاهام نرم شه 

برم من باقی سریال ترسناکمو ببینم:)))))

وبخوابم 

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
98 شیر

سلام

اپلیکیشن حرفه ای اپلود سنتر 98 شیر اشتراک گذاری حرفه ای

 

 

https://98share.com/

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان