شیراز 2

قرار بودبا اتوبورس بریم

ولی تصمیم این شد که با محمدرضا بریم

چون امروز علی باید برگرده خونشون و کارهاش بعد عقدش همش مونده 

داداش خوب نیست و باید دائما کسی بالا سرش باشه یه مرد که اگر حالش بدتر شد سریع ببریم بیمارستان

دیگه محمدرضا امروز میره گفتم بیاد دنبال من از اینجا بریم آجیم بیاره 

البته خانمشم هست 

اینطوری شد که رفتنمون جلو افتاد

و من میخواستم کیک اینا درست کنم احتمالا نشه 

کلوچه هم خمیرش درست شده از صبح ولی نمیدونم میرسم ؟

بخاطر همین الان فقط باید پاشم چمدون ببندم.

خونه نیاز به جارو و تی داره 

و من هم پریود شدم 

همه چی قاطی شد

ولی استرس ندارم 

با رضا بریم راحتتریم تااتوبوس

هرچند وی ای پی ولی با ماشین خودمون بهتره .

بریم توکل به خدا.

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
نیمه سیب سقراطی

سلام موجا جان، اندر احوالات عزیزم؟ 

چند روزی ننوشتی کمی نگران شدم، گفتم بیام حالتو بپرسم.

امیدوارم خوب و خوش و سلامت باشی 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان