کباب:)

من خیلی وقته کباب نخوردم

یعنی کباب بیرون نخوردم

این شهر معروف به کبابهای خوشمزه اش!

و فکر کنید من هرروز میرم بیرون ده بیست تا کبابی فقط همین نزدیک خونه ام هست و نمیرم کباب بگیرم

بخاطر کرونا از غذای بیرون من نخوردم اصلا توی این مدت.

بجز ماموریتی که بودم

حالا امروز هوس کباب کردم

به داداش گفتم بیا بریم اون کبابی معروفه که اون سر شهره

گفت میام

حالا من منتظرم داداش بیاد

امروزم سه بند لباس شستم من

هنوزم دوتا چمدون مونده و یه سبد پر از شلوار جین!

نمیدونم چه کنم بند دیگه جا نداره جا رختی رو بشورم اونم بذارم تو راه پله

نهایتا نصف شلوارها رو فقط جا بده

کتف درد منو کشته!

بیشتر بخاطر این میخوام برم بیرون که خودمو از دست خودم نجات بدم ایقدی کار نکشم از خودم!

دخترا میگن بیاین بریم دور بزنیم من قبول نکردم دلم خلوت میخواد!

بعد که با داداش برگشتیم خونه یه فیلم بذارم ببینم

امروز جز لباسها کار خاصی نکردم حتی اشپزی هم نکردم

حسش نبود میلی هم  غذا ندارم

مثلا پر فریزر بستنی اما من میلی ندارم

هنوزم دوز دوم واکسن رو نزدم که نزدم

داداش میگه از زیرش در میری برو بزن خوب

شاید الان اوکی دادم نمی دونم.

 

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
یاسی ترین

سلام ☺️

چطور دلت اومده کباب نخوری 😁

خسته نباشی

ایشالا که خیره 💚

من وسواس دارم خواهر
توخونه خودم درست میکردم ولی هیچی مثل کباب بیرون نمیشه و امشب دلی ازعزا درآوردم بعد دوسال:)
جات سبز:*

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان