صبح خنک پاییزی:))

امروز صبح که در ساختمون باز کردم یه باد خنک روبه سرد خورد به صورتم و کیف کردم

یاد اون روزهایی افتادم که حضوری میرفتم سرکار!

امروز دخترها هم میخوان برن به خانوادشون سر بزنن گفتن که میخوای با ما بیا

گفتم نه من با داداش میام بچها دوست دارن با من باشن

قرار هممون هم امشب باهم برگردیم شاید یه دور همی دیگه داشته باشیم جمعه یا پنجشنبه خونه من

به صرف شام

بیشتر نظر بچهااینه بریم پارک اونجا غذا درست کنیم در حد املت

بعدش بیایم خونه من برا چایی و میوه

نمیدونم فعلا ببینیم چی میشه

من دیشب خمیر کلوچه درست کردم

آجی گفت بدون کلوچه نیا خونه:(

بااین دست درد

درست کردم عمل اومد خمیرش گذاشتم یخچال مواد بین کلوچه هارو هم درست کردم

فقط مونده درست کردنشون

که بعد از کارهای مشتریها انجامش میدم

زنگ زدم کمیته تخلفات اداره دولتیمون

گفتش که مدیر اداریمون میشناسه و تا اخر هفته صبر کن اگر کاری نکردن

اونوقت به من زنگ بزن

من برات تماس میگیرم

خداکنه تموم شه این اوضاع یه لنگه پا بودن خیلی بده!

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان