تسویه

هنوز تسویه منو نزدن

اما حقوق بچهارو پرداخت کردن!

من امروز سررسید یکی از اقساطم بود!

دیگه زنگ زدم گفتم برا من پرداخت نشده و...

گفتن اره طول میکشه!

امروزم صدام گرفته بود

و سین گفت بازم که مریض شدی؟

گفتم نه مریض نیستم صدام گرفته فقط

دیگه گفت زنگ بزن فلانی شاید اوکیش کنه

تا زنگ زدم خیلی این مدیر سرمایه انسانیشون ادم خوبیه

گفت وای صدات گرفته هنوز؟ شنیدم کرونا گرفتی و...

میخوای از امروز که بیمه ات قطع میشه من بیمه تکمیلتو برات بذارم؟

تا موقعی که دوباره برگردی سرکار و...

گفتم اره مرسیتم

دمش گرم این اقا واقعا جنتلمن بود

بعد گفت من زنگ میزنم تسویه ات رو بندازن جلو

بعدش رییس زنگ زد گفت به من زنگ زده ایشون و گفته امضا .و.. ندارین دست موجا؟

اونم از من کلی تعریف کرده بودن اینها گفتن خوب پس بگو بعد خوب شدنش بیاد تهران پیش خودمون کار کنه شعبه مرکزیمون

گفته بود بعید بدونم بیاد اما پیشنهادتون بهش میدم!

گفتم مرسی از من تعریف کردید!

گفت نه وظیفه ام بوده چون تواین مدت واقعا خوب کار کردی

خداروشکر رییس اینجا به نفعم کار کرد!

بعد گفت میخوان روند تسویه ات رو بندازن جلو بخاطر مریضیت

که زودتر پول بیاد دستت و بتونی بیمه ات هم رد کنی

تشکر کردم یه سری کاغذ بازی داشت انجام دادم

امیدوارم تا اخر هفته پول پرداخت کنن!

چون دوتومن از اجی برای اقساط قرض کردم امروز:)))))

خب خداروشکر که ناهار دارم امشبم که زبان دارم

برم که کلی کار دارم

امروز برای مشتریام کلی کارت هدیه دیجی کالا فرستادم با توجه به میزان تجارتشون

ازدومیلیونی تا 100 تومنی:)))) 5 تا هم گیر خودم اومد که اینارو میخوام کادو بدم به داداشا و زن داداش دو که تولدشون هست:)

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان