یه چیزی میشه دیگه...

از دیروز کلا یه سری مقررات سخت گیرانه گذاشتن برای شرکت!

سین برام فرستاد من اصلا حوصله خوندنش نداشتم و گذاشتمش کنار

چندتاش خوندنم خیلی مسخره بود!

دارم سعی خودمو میکنم که خوب باشم

از دیروز شروع کردم به آگهی سرچ کردن و رزومه دادن

به مدیر اولین شرکتم پیام دادم توی تلگرام ده سال پیش کارمو بااینها شروع کردم

و بعد هم خیلی خوب و خوش ازشون جدا شدم

کاش میدش همه چی رو برگردوند به ده سال قبل یه آدمهایی رو عوض کرد تو زندگی...

خیلی خوب استقبال کرد ازم دکتر مرد مهربونی بود و کلا مساله بدی توی کار برام پیش نیومد

چون دورکار بودم و براشون تحلیلها رو انجام میدادم و خلاص

هیچ وقت همدیگه رو حضوری ندیدیم وبه من اعتماد کرد تو دانشجویی بهم کار داد

بعد هم اختیاراتم رو زیاد کرد

کار پروژه ای بود و به موقع پرداخت داشتن به من.

بهش که پیام دادم سریع قبول کرد

امیدوارم توی این ده سال که گذشته عوضی نشده باشه!

رییسم حالش اصلا خوب نیست دیگه تلفن و پیام رو هم نمیتونه جواب بده

امیدوارم هرچه زودتر بیماران کرونایی و همه ی بیماران دیگه زودی خوب بشن

سخته توی این شرایط اقتصادی کسی مریض بشه.

قلبم پر شده از درد از شرایط کشور و مردم.

امیدوارم هرچه زودتر شرایط بهتر بشه برای هممون

دیشب مینا پیام داد بهم سوال داشت

بعد لینک پستش رو فرستاد که حرف از ویزاش زده

من همینطوری اشک میریختم براش برای سختی هاش

برای اومدن ویزاش برای نزدیک شدنش به رفتن....

خوشحالم براش فک کنم تا یکساعت بعدشم فین فین میکردم و اشکم میومد

-----------

رفتم بانک وام دوسه روز دیگه واریز میشه

بخاطر اقساطش با اجی نصفش کردم

اینطوری اگر بیکار شدم کمتر حرص میخورم

اینطوری اقساطم میشه ماهی 1.200 هرروز قدرت خرید کمتر

 

 

موجا ... ۲ خوشم اومد :)
Divine Girl

چه خوب امیدوارم کارت خوب پیش بره و به مشکل نخوری

انشالله همه بیماران کرونایی زود خوب بشن و این بیماری زود بره، وای من که اصلا رعایت نمی کنم :(

عزیزم چه قلب مهربونی داری :*

انقدر از وام بدم میاااد

مرسی عزیزم توکل به خدا
ان شالله
وای توروخدا رعایت کن رییسم بخاطر دختر و پسرش که رعایت نمیکردن به این روز افتاده
کل خانواده اش گرفتار شدن
فدایت
خواهر فعلا مجبوریم در این شرایط تورمی.

بهی ستوده

وام خیلی خوبه منم الان به ی وام نیاز دارم

مثلا ماهی دو تومن قسط بدم خیلی خوب بود

از بانک ملی پیگیری کن یا از بانکی که ازش قرار حقوق بگیری
رو حقوقت بهت وام میدن عزیزم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان