شرایط تورمی

راستش من این روزها هرچی تحلیل میخونم

و مشخصا هم دور از ذهن نیس

یه جوری دولت وقت *یده به مملکت که دیگه سالها جمع کردن و شستن و حلال کردنش

طول میکشه

توی این شرایط تورم انتظاری که در پیش هست هرچقدر بتونید مایحتاجشون رو ذخیره داشته باشید

شغل و درامدتون شیفت بدید به سمت دلار کار درستی کردید

ایقدی گفتیم مرگ بر این اون که مرگ یقه خودمون ول نمیکنه

از هر دستی بدی از همون دست میگیری

امروز زلزله هم اومد قشنگ سیل زلزله بی ابی و بی برقی باهم!

راستش این فکرها خودمم داره افسرده میکنه اینکه دارم پی راهی میگردم که در چندماه آینده

بتونم پوشش بدم این بدبختی هارو

ظهر  زنگ زدم به یکی که خیلی قبولش دارم و تحلیلهاش حرف نداره

این بنده خدا خودشم داره افسرده میشه دیگه

میگفت خوب شد یه خونه خریدم وشراکتی اما خانمم عادت کرده به زندگی

تجملی و نمیاد اونجا زندگی کنه و موندیم بالا شهر اجاره خونه ام 3 برابر شده

و...

داشتیم صحبت میکردیم میگه میدونی تو برگرد خونه حداقل فقط اینطوری قسط میدی و اجاره نداری

گفتم خودمم بهش فکر میکنم

بذار ببنیم پیشنهادات شغلی جدید به کجا ختم میشه

و من بتونم تمرکز کنم

بیش از افکار مثبت افکار منفی میاد به ذهنم

دارم سعی میکنم افکار مسموم از خودم دور کنم

شمع ها و عودهام تموم شدن باید برم بخرم منتظرم حقوقم رو پرداخت کنن

که من برم بخرم

از این ماه ریاضت اقتصادی شروع میشه دیگه.

ما که جز خدا کسی رو نداریم اما نمیشه هم کاری نکرد ومنتظر نشست.

 

موجا ... ۲ خوشم اومد :)
بهی ستوده

دقیقا شرایط خیلی داره سخت میشه

الان باید هر کس ماهی ۲۰ تومن درآمد داشته باشه تا بتونه از پس زندگی بر بیاد 

 

سال ۸۸ من ماهی ۵۰۰ حقوق می گرفتم

کارم دولتی بود

اون زمان سکه تمام ۲۴۰ تومن بود

یعنی من در ماه می تونستم حداقل ی سکه بخرم و پس انداز کنم

الان سکه تمام بالای ۱۰ تومن هست

یعنی من باید حقوقم بالای بیست میلیون باشه تا مثل اون زمان بتونم پس انداز کنم

 

ولی کاش همه چیز بهتر بشه

دوباره مثل قبل بتونیم پس انداز کنیم

 

 

منظور دوستت از اینکه گفته برگرد خونه چی بود؟؟

دقیقا و الان با این شرایطی که پیش اومده همین ده تومن اصلا زندگی روز مره رو هم نمیگذرونه چه برسه به پس انداز و خرید سکه و دلار و...
واقعا آرزو میکنم شرایط برامون بهتر بشه
اما متاسفانه تورم بدی در راهه
میگه حداقل اینطوری ماهی یه تومن اجاره نمیدی
و لازم نیست هزینه خورد و خوراک و ... بدی
برو بشین تو خونه اونجا کارت کن و بعد که شرایط بهتر شد برو تهران یا هرجایی و خونه بگیر

Divine Girl

نگران نباش 

امیدوارم اوضاعت بهتر بشه

واسه ما هم اوضاع خیلی سخته با اینکه خونه داریم، ولی خوب اجبارا یه تیکه زمین فروختیم گذاشتیم بانک :/

توکل به خدا واقعا دیگه راهی جز انتظار معجزه نداریم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان