کنجکاوی یا فضولی؟؟

من جغد بیدار شبم نه قلندر بیدار شب:)

خوب بعد کلاس سرگرم ترجمه شدم تاالان سه صفحه رو ترجمه کردم

برام جالبه مبحثش یه چیزی که تو رشته من تو ایران خیلی نمیرن سراغش!

بخاطر دیتاهاش مدل دیتاآنالیزش که تو حوزه کدنویسی های خیلی سخت تو متلب قرار میگیره

و کمتر کسی میره سمت این قضیه!

البته خوب بیس رشته ما دیتاست و بدون دیتا و آنالیز کردنش نمیشه نظر داد

البته که نه در کشور ما! کشور ما کلا مدام به سمت توصیفی پیش میره.

داشتم میخوندم مطالب رو و کیف میکردم

که چقد خوب نظر سنجی هایی که کردن و جمع آوری دیتاهای این مقاله از کجا تا کجا بوده!

از سازمان هوا فضاشون بگیر تا مردم عادی!

راستش بخواید از خدا که پنهون نیست

از شما هم پنهون نباشه من اصلا و ابدا نه آدم کنجکاویم خیلی نه فضول

یعنی یکی شوهر میکنه بچه دارم میشه بعد من متوجه میشم!

یعنی اصلا اهل کنجکاوی تو کار کسی نیستم

اما و اما خدا نکنه کنجکاو بشم!

یکی از وقتایی که فضولیم گل کرده همین درباره دوستمه!

دوست دارم سر از کارش دربیارم یه چیزاییش برام نامفهوم!

یکی از دلایلم

مثل هر غروب جمعه یه اتفاقی رخ میده که به بیمارستان ختم میشه!

مثلا یا میگه بابام پاش شکسته ببرم بیمارستان عکس هم میده!

یا یه جلسه مهم دارم اما بیمارستانم توش میاد:))

خلاصه میگم یکم مشکوکه!

بعد میخوام بدونم توی سرش چی میگذره؟ بگم همین جا این دوستم خانمه!

بعد نوشته رو بیوش نوشته که متاهل!

اما تا جایی که من میدونم نامزدیش بهم خورد!

خیلی بدجور بهم خورد! و پسره ازدواج کرد طلاقم گرفت!

میپرسم ازش چرا بیوت نوشته متاهل میگه خوب بخاطر مزاحما!

البته من فالووش نکردم

ونمیدونم واقعا متاهل شده ودروغ میگه یا نه هنوز مجرد بخاطر شغلش و نوع دیده

شدنش توی جامعه نوشته متاهل!چون یه خانم متاهل مقبول تره شاید تو فضای کار اون.

البته که هنوز بااون اقا در ارتباطه که کله گنده هم هست!

یعنی تا جایی که من میدونم بود و من چندباری دیدمش باهم کافه رفتیم

بعد یه نکته برام مهمه میخوام بدونم داره چیکار میکنه؟ خرجش اینه شبی یکساعت ترجمه کنم!

تاکید میکنه باز پیام داده جدیش بگیر!

گفتم جدیم از الان شروع کردم

وواقعا هم شروع کردم.

تااینجااین فایلها اگر نخود سیاه نباشه که البته بعدا مشخص میشه!

تخصص منه.

و اینکه اون به تخصص من نیاز داره و این گزارشها!

ولی میخواد باهاش چیکار کنه؟؟ کار علمی؟ مقاله؟ کتاب؟ گزارش برا یه جای خاص؟

نمیدونم

نمیدونم

 ولی فضولی داره منو میکشه

باید تا 4 شنبه صبر کنم ببینم نتیجه کار من رو چه بازخوردی بهش میده؟

از رو جدی بودن بازخوردش میشه حدس زد!

 

 

موجا ... ۴ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان