خریدهای جذاب:)

حس خرید داشتم یه آبرنگ  وپالت نیاز داشتم و دوسه تا کتاب ویه دونه هم شومیز نخی

که از دیجی کالا و یک کتابفروشی آنلاین خرید کردم و یه پیج لباس، خریدهامو انجام دادم

اون کتابفروشی آنلاین امکان اینو داشت که روی خریدت متنی هدیه بنویسی،

 منم یه متن هدیه برای خودم نوشتم:)

منتظرم شومیزم برسه چهارخونه قرمز سفارش دادم خیلی وقته لباس قرمز نداشتم اصلا نمیدونم چرا؟

 

...

یکی گفته بود فعلا از دست پدرومادرتون خوراکی نگیرید تا ببینیم چه خاکی باید سرمون بریزیم.

ظنز تلخی بود بعد من امروز فیلمهای اعترافشون رو دیدم موهای تنم سیخ شد

راحت به قتل دختر و دامادشونم اعتراف کردن!

بعد هردو میگن ما هیچ عذاب وجدانی نداریم! زن میگه کدوم مادری حاضر بچشو بکشه؟ خوب حتما بد بودن که کشتیمشون!

نمیدونم نمیدونم چرا ایقدی دنیاجای بدی شده، اما برای من یک سوال مطرح شده چرا فیلم آسانسور حمل جسد و فیلم اعتراف این دو نفر در اختیار عموم قرار گرفته؟ استفاده ای که رسانه این مملکت داره از این موضوع میکنه برام قابل درک نیست!

--

امروز دمای هوا 45 درجه است و برای ماه اردیبهشت خیلی گرمه!! دیشب علاوه بر کولر پلنکه ایستاده هم آوردم تو اتاقم روشن کردم، خدا به خیر کنه گرما رو، خدایا منو ببر یه جای خنک لطفا

---

یه سری فشار روانی رو دارم تحمل میکنم، علاوه بر همه ی فشارهای همیشگی، مساله تهران رفتن برای من اصلا آسون نیست هرچی حساب کتاب میکنم اگر از پس هزینه مالیش برمیام یه مساله که خیلی اذیتم میکنه وجود خاطراتم با مرحوم، اصلا نمیتونم بااین قضیه کنار بیام که برگردم به اون شهر.

دعا میکنم الف تصمیم نگیره بره تهران! اگر هم گرفت من فقط دور کار باشم. یه جوری رو من حساب کرده که...

منتظرم زنگ بزنه بیزنس پلنش رو برام بخونه و بهش بگم من تهران بیا نیستما! و یه باری از دوش خودم بردارم!

من برم که امروز کلاس دارم.

 

 

موجا ... ۵ خوشم اومد :)
بهی ستوده

خرید ها مبارکت باشه گل دختر

کتاب رو دوست داشتی عکس بذار برمون

 

امیدوارم مسیر کارت عالی پیش بره

به سمت جاهای خیلی خوب

قربونت عزیزدلم.
کتابها معرفی از سمت استادم بوده عزیزم همین جا اسمش بهت میگم که اگر خواستی سرچی کنی دربارش حتما انجام بدی
کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید هست که این کتاب کلیه تله های زندگیت تله هایی که توی کودکی وارد ناخودآگاهت شده رو مطرح میکنه و راه رفع اون رو.
کتاب هوشیاری مالی که در خصوص مدیریت مالی زندگی و ذهنیت مالی ماست و تله های فقر و...
اینم استادم خیلی روش تاکید داشت و میگفت کمک کنندست
کتاب بعدی تحلیل رفتار متقابل هست که انواع زیادی ترجمه داره و کتاب من خوبم توی خوبی این کتاب بهتر تا کتاب تحلیل چون تحلیل خیلی تخصصی نوشته شده اما کتاب من خوبم تو خوبی یا کتاب از حال بد به حال خوب اینها خیلی بهتر قضیه کودک و والد وبالغ رو باز کرده برای ما.
کتاب بعدی هم کتاب شفای کودک درون هست که این کتاب خیلی کمک میکنه تو با کودک آسیب دیده درونت ارتباط برقرار کنی من خودم استادم چند جلسه روی این مبحث باهام کار کرده و الان کتابشم سفارش دادم که تمریناتش رو داشته باشم ومدام تکرارش کنم.
کتاب بعدی یه فایل در مورد هیپنوتیزم هست و خود هیپنوتیزم اینو چون کتاب قدیمی و تجدید چاپ نشده من نسخه الکترونیکش رو خریدم که برات میفرستمش حجمش زیاد نیست، ایمیلت رو برام بذار که برات بفرستم عزیزم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان