قرارداد!

این هفته رو هفته قرار دادها نامگذاری میکنیم!

در کمال ناباوری خداروشکر امسال صاحبخونه بدون هیچ اذیت و آزاری حتی کمتر از اون چیزی که فکر میکردم 

اجاره رو بالا برد و گفت به دلیل اینکه این همه سال کلا هیچ آزاری که نداشتی تازه عین دخترم بودی

و خیلی کمک حالم بودی 

من امسال اجاره رو فقط یه میلیون زیاد میکنم!

و اصلا هم رو پول پیش نذاشت!

میم میگه واقعا امسال خیلی عجیبه صاحبخونه ات این کارو کرد میشه گفت

اصلا هیچی ازت نگرفته به نسبت گرونی خونه و ....

دمش گرم ان شالله هرماه اجاره من براش کلی برکت داشته باشه واقعا

حتی خودمم پیشنهاد دادم 50 بذارم روی پول پیش قبول نکرد

گفت نمیخواد پیش من خرج میشه 

همون اجاره رو زیاد کنی کافیه 

خوب الحمدالله!

خدارو واقعا شکر 

دو قرار داد مهم دیگه هم این هفته بستم که خیر برکت داشته باشه ان شالله 

و هفته خوب و پربرکتی بود ان شالله برا همه خدا بسازه

برای املاکی رفتن و ... این دوسه روز ساقی اومد بردم و ...

منم براش کیک هویج درست کردم برای تشکر که خیلی دوست داشت

امروز رفتم بانک که یه مبلغ بالایی رو ساتنا کنم 

من اصلا به مدیر بانک سلام ندادم یعنی دورشونم شلوغ بود میتونستم با یه تلفن بگم کارو انجام بدن

ولی نخواستم مدیون بشم!

یکی از دوستان داداش تو همین بانک مسئول اعتبارات هست

دیگه رفتم پیشش 

و به همکارش سپرد کارم رو انجام بده 

و... موبایل بانکمم مشکل داشت رمز این کارتم فرمها رو پر کردم مجددا

بعد اون اقا یه جوری رفتار کرد انگار منو خیلی میشناسه!

ختی کارت ملی ازم نگرفت گفت نیازی نیست 

بعدم گفت وامتون هنوز نگرفتید؟

منم خیلی با تعجب و تک کلمه ای جواب دادم

و بعد دیدم معذبم باقی فرم اوردم وسط بانک رو میز ایستاده پر کردم 

اومدم تحویل دادم گفت سامانه خرابه!

من براتون رمز رو میفرستم!

گفتم لطفا بدید رمز رو اقای فلانی! اشاره به دوست داداشم 

رفتم به دوست داداش گفتم که رمز بگیره من مرخصی ساعتی گرفتم وباید برگردم

هیچی اومدم خونه بعد دوست داداش رو که شماره اش دارم 

پیام داده که همکارم گفته خودم برا خانم فلانی میفرستم رمزو!

 گفتم لطفا ازش بگیرید من خودم میام بانک اصلا!

گفت نه حالا خودم ازش میگیرم و دیگه عکسش رو فرستاد 

واقعا بعضی ها چقدر نچسبن 

اه 

بعد ساعت 4 رییس بانک زده که الان داشتم حواله ها رو امضا میکردم دیدم شما اومدید بانک 

چرا تماس نگرفتید کارتون انجام میشد تلفنی و...

یکم تعارف الکی کردم و گفتم در نهایت که نه خودم میتونم برا چنین کارهایی بیام بانک

واقعا ملت تو این شهر رد دادن رسما 

کلی هم زنگ زدم اجی بهش غر زدم بابت کارمندهای این بانک:(

هوس زرشک پلو کرده بودم ولی از نوع رستورانی

دیگه مرغ تازه خریدم یه زرشک پلو مجلسی خفن درست کردم و نوش جان کردم 

کیک های هویج رو هم برای میم و ساقی درست کردم

و امروزم قرار داد خونه رو رسما تمدید کردم و هزینه ها پرداخت شد

دیگه خیالم راحت شد

امیدوارم دیگه کم کم بتونم به کارهای دیگه ام برسم

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
Divine Girl

خدا رو شکر ایشالله همه کارات جوری پیش بره و ختم‌بخیر بشه ک فکرشم نکنی 

این ک بهت فکر میکنم و واست دعای خیر می کنم از روی علاقه ی قلبیمه و امیدوارم همه شون برات برآورده بشن

بوس رو قلبت 

مرسی الی مهربونم 

یکی از خوشبختی های من که بارها گفتم دوستانی مثل توهه عزیزم
ان شالله هرچی دعای خیر بدرقه زندگی خودت باشه عزیزم


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان