پاریس برست:)

دیروز هوس کرده بودم یه شیرینی درست کنم ولی نمیدونستم چی!

شیرینی های فرانسوی محبوب همگان هست

اما واقعا ظرافت دقت و حواس جمعی و حوصله زیادی میخواد درست کردنشون!

همونطور که همه جای دنیا میگن غذاها ایرانی وقت گیر هست درست کردنشون!

شیرینی های فرانسوی هم همینطور

شاید بخاطر همین معروفن دیگه 

من دیشب پاشدم پاریس برست درست کردم

خوشمزه ترین شیرینی عمرم بود و بسیار دوستش داشتم

ظاهر و طعم جذابی داشت واقعا

من کرمش رو هم کرم پارتیسیر خونگی با پودر پسته گذاشتم که خیلی خوشمزه ترش کرد

با خامه دوست ندارم اصلا 

یعنی شیرینی های خامه ای رو کلا خیلی نمیپسندم!

میم زانوش آسیب دید تو باشگاه 

کلا این دوسه روزه لنگ لنگان راه میره 

تعطیل هم بودنشد بره دکتر 

امیدوارم گرفتگی عضله باشه فقط

عضلات پشت پاش یه جوری گرفته که به زانو فشار میاره 

از دیشب من تعطیل کردم کارها رو 

که بتونم استراحت کنم ولی تا صبح بیدار بودم رسما

فاطیما باهام حرف میزنه این چند روز 

دیشبم تا صبح درد دل میکردیم 

دیروز میگفت عمه اگر تو و من کنار هم بودیم از این سوگ بهتر و زودتر عبور میکردیم! این حرفش رو قبول دارم 

به هرحال برای من حداقل فاطیما تنها کسیه که بوی داداش رو میده هیچ پدری رو ندیدم تااین حد دیوانه وار عاشق بچهاش باشه

و نذاره اب تو دلشون تکون بخوره 

ولی همین مهر وعشق زیاد و رفاه زیاد 

باعث شد که این دو بچه بعد باباشون تازه بتونن مستقل بشن!

یکیشون که همچنان نتونسته!

اما خداروشکر فاطیما خیلی خوب تونسته هندل کنه همه چی رو 

الان یه مربی خفن هست

میگفت شوهرم چون میدید چقدر بابا رو من حساس و ....

همینطوری بعد بابا با من رفتار میکرد 

من یه روز برگشتم گفتم بذار مستقل باشم من رو عین دخترای لوس تک دختر ناناز خانواده نبین

میخوام روی پای خودم بایستم یکم دور تر کنارم باش و نظاره گرم باش هرجا خواستم ازم حمایت کن

و همین باعث شد کم کم بتونم روی پای خودم بایستم 

هوا بهتر بشه چند روزی میرم پیشش احتمالا اون زودتر من بیاد اینجا وپیشم

من باید برم برای کادو عروسی و خونه اش

هنوز نمیدونم کادو پول بدم یا طلا

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان