نه تو میمانی نه اندوه... نه هیچ یک از این مردم آیادی

خوب امروز دوتا خبر خوب بهمون رسید

یکی به من یکی به میم

بعدا میگم خبرها رو

یه مینی سریالی رو شروع کردم نمیدونم چرا به سینمای ترکیه علاقه مند شدم اصن

البته به فیلم هایی که تم روانشناسی داره وبازیگرش Serenay Sarıkaya باشه 

خیلی شخصیتش شبیه منه 

مینی سریال sahmaran رو ببنید از اون سریالهاست که توی نِتفلیکس هم نمایه شده 

قبلش افسانه شاهماران رو بخونید یه گریز کوچیکی تو نت بزنید و گوگل کنید قبلش جالبتر میشه براتون البته من قبلش سرچ نزدم چون میخواستم با خود

سریال پیش برم و همه چی مثل شاهسو برام ناآشنا باشه!

و برای فصل دوم هم تمدید شده البته هنوز نیومده چون خود سریال رو 2023 ساختن

وسط کلاسهای اموزشی متعددی که شرکت کردم سریال میبینم که جایزه بشه برام

دیروز یکی از کورسها رو تموم کردم با نمره کامل:)))))))

اما خوب کورس آسونی بود از نظر من 

و کورس بعدی چند روز طول میکشه 

خبر خوبی هم که دریافت کردم باعث شد به خودم یه استراحتی بدم

چون میدونم زیاد کار دارم روزهای آینده 

باید ارتیمس رو دعوت کنم اومده خونه مادربزرگش هست 

عاشق خورشت بامیه های منه 

میخوام براش کیک هم درست کنم یه تولد کوچیک دونفره هم بگیرم 

همیشه میگه عمه کیک و خورشت بامیه ها و صبونه های تو یه چیز دیگه است!

پارسین که خونه مامان مونده و نیومد کلا اونجا رو بیشتر دوست داره یعنی کلا با خانواده پدریش حال میکنه

برعکس ارتیمس که کلا با خانواده مادریش جورتره 

سلیقه ای دیگه 

با فاطیما کم کم یخمون اب میشه 

هرروز تقریبا باهم مکالمه داریم پیامکی 

یا تو اینستا 

هرپستی براش میفرستم یا میفرسته ریکشنش به روزهای گذشته است

که چطوری از این سوگ گذر کرده!

ولی من نمیخوام درموردش حرف بزنم امادگیش رو ندارم اصن و میگم بگذریم!

نمیخوام حالشو بد کنم این روزها هم خودم در ورژن خوبی نیستم بخوام هندل کنم این چیزا رو

ولی میخوام یه روز بشینم باهاش حرف بزنم 

در مورد همه چی

چقدر خوب بود هرچیزی رو که آژارمون میده رو رهاش کنیم ولش کنیم و ببندیمش برای همیشه!

اما خوب من ادمیم که درسته ول کردن بلدم حذف کردن بلدم 

ولی میدونی کی؟

من وقتی اذیت شدم رها نمیکنم وقتی رها میکنم که دیگه نفسم در نیاد که دیگه جونی برام نمونده باشه که مبارزه کنم

بعدشم که اونقدر طول میکشه خوب شم که یکی بیاد جمعم کنه! ولی همیشه اون خودمم که خودمو جمع میکنم 

واقعیت زندگی هم همینه ما واقعا به معنای حقیقی کسی رو جز خودمون نداریم

 اگر روزی بخوام مادر بشم 

حتما روز اولی که به دنیا اومد اینو تو گوشش میخونم 

که تو جز خودت هیچ کس رو نداری! فقط ادمی خودشه و خودش!

این به معنای بی کسی نیست 

خداروشکر خانوادم رو دارم که بدون رودربایسی بتونم کنارشون یا دورشون باشم! 

خداروشکر یه رابطه خوب دارم 

خداروشکر که دوستای خوبی دارم 

وقتی میگم خوب، خوب به معنای خوب جامعه نیست خوب به معنای خوب در ذهن و زندگی موجاست!

برای من خوبن 

اون چیزی که برای یکی خوبه ممکن برای من عذاب باشه!

 

 

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان