نمیدونم امروز چندمه

هنوز نمیدونم امروز چندروز از سال جدید گذشته 

و اصلا عید چی شد

فقط من توی جهنم بودم

دارم سعی میکنم که قوی بمونم

اوضاع خونه اصلا خوب نیست

تغذیه ام صفره 

شدم 62 کیلو 

اسکلت خالی شدم 

برای عروسی هیچ کاری نکردم و هفته اینده عروسی

از یه مزون که دوستم میشناخت انلاین دو لباس خریدم

هنوز نرسیدن

موهام رنگ نکردم

ناخنهام که افتضاح

اینارو میگم که یادم بمونه باید یکم به زندگی فکر کنم

به تغییرات فکر کنم

نمیتونم مدت بیش از 5 دقیقه سرپا بمونم میفتم و ضعف میکنم چون غذا نمیتونم بخورم

دیشب ساقی اومد ببرم بیرون افتادم رفتیم بیمارستان

فشارم پایین و ضربان قلبم بالا بازم نوار قلب و سرم اینا

من رنجهای زیادی رو تو زندگیم از سر گذروندم ولی این یکی خیلی متفاوت دردش

یه جوری درد بدی که دوست دارم زنده نمونم و بمیرم 

حتی به خودکشی فکر میکنم.

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان