روزهای سخت

یه جورایی زندگیم انگار برگشته به عید 1400

ولی خیلی بدتر و شدیدتر از اون

همه چی بهم ریخت یهو و همه زندگیم از دستم در رفت

اینو بگم دیگه از میم نپرسید ما رابطمون تموم شد من یه اشتباهی کردم

و تموم شد همه چی

از دست دادن میم برام اصلا آسون نیست واصلا نمیدونم چطور میتونم بااین قضیه کنار بیام

اینکه نزدیکه و میبینمش خودش بدترین درده

از حال روحیم بخوابم بگم در شدیدترین حالت روحی زندگیم هستم

اضطراب وحشتناک به من غالب شده به همراه افسردگی

نمیدونم قرار توی این مرحله چه درسی از زندگی یاد بگیرم 

فقط میتونم تحمل و طاقت این رنج رو ندارم اونقدر تحملش برام سخته

که به مرگ فکر میکنم

بیش از هرچیزی به مرگ فکر میکنم و اصلا قوی نیستم توی این ماجرا

داروها هم تاالان فایده چندانی برام نداشته متاسفانه 

عقلمم کار نمیکنه بشینم یه تصمیم درست حسابی بگیرم

زندگیم کارم همه چی روهواست رسما

و نمیدونم فقط دعا کنید بتونم خودمو جمع کنم

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان